نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

شواهد جدیدی از بازی Bully 2 منتشر شد

به‌تازگی اطلاعاتی از یک فایل دیتابیس لو رفته است که در آن اشاره‌هایی به پروژه‌های لغو‌شده راک‌استار گیمز مثل بازی Bully 2 شده است.

درحالی‌که راک‌استار گیمز مدتی پیش به‌طور رسمی ساخت بازی Grand Theft Auto 6 را تأیید کرد و از پخش اولین تریلر آن در ماه آینده خبر داد، اما این شرکت پروژه‌های لغوشده بسیاری دارد که هنوز پرونده آن‌ها به‌طور کامل برای طرفدارها بسته نشده است.

به‌تازگی یک دیتابیس فاش‌شده مربوط‌به بازی Grand Theft Auto 5 در اینترنت منتشر شده است که شامل اطلاعاتی از این پروژه است و برای اشکال‌زدایی از آن استفاده می‌شد. البته مشخص نیست که اطلاعات این دیتابیس برای چه زمانی است و چقدر قدیمی است. بااین‌حال طرفدارها توانستند تا با بررسی این دیتابیس به اطلاعاتی از پروژه‌های لغوشده شرکت راک‌استار گیمز برسند.

علاوه‌بر این در دیتابیس مذکور به فایل شخصیت ترور به‌همراه یک جت‌پک اشاره شده است که ظاهرا به بسته الحاقی داستانی لغوشده GTA 5 ارتباط دارد. راک‌استار گیمز بعدها این مأموریت‌ها را به بازی GTA Online اضافه کرد. درکنار این موارد، اشاره‌های زیادی به CNC شده است که به‌نظر می‌رسد مربوط‌به حالت Cops ‘n’ Crooks باشد؛ حالتی که بعدا راک‌استار گیمز آن را لغو کرد.

سال گذشته جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ گزارشی در رابطه با Cops ‘n’ Crooks منتشر کرد و گفت که این حالت قرار بود تا بازیکن‌ها را به دو دسته افسران پلیس و جنایتکارها تقسیم کند. بااین‌حال پس از به‌قتل‌رسیدن جورج فلوید توسط یک افسر پلیس در سال ۲۰۲۰، راک‌استار گیمز بدون سروصدا توسعه این حالت را لغو کرد.

در سال ۲۰۱۹ رسانه VGC در گزارشی اعلام کرده بود که بازی Bully 2 زمانی توسط شعبه نیو انگلند راک‌استار گیمز در دست ساخت بود، اما پس از حدود ۱۹ ماه توسعه آن متوقف شد. راک‌استار گیمز از سال ۲۰۰۶ کار روی دنباله بازی محبوب Bully را آغاز کرد و حتی یک ساختار قابل بازی ابتدایی با نقشه جهان‌باز را ساخت.

همچنین بنابر اعلام تعدادی از منابع خبری، دن هوسر، مؤسس راک‌استار و چند توسعه‌دهنده قابل اعتماد او در سال ۲۰۰۸ اسکریپتی برای بازی Bully 2 نوشته‌اند که شامل چند صحنه اول و چارچوب داستانی آن می‌شد. بااین‌حال پس از گذشت این همه سال هنوز هیچ‌گونه خبر رسمی در رابطه با این پروژه منتشر نشده است و معلوم نیست که روزی شاهد انتشار آن خواهیم بود یا نه.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده