نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۹

طراح ارشد Alan Wake 2 روی بازی Control 2 کار می‌کند

یکی از اعضای کلیدی تیم سازنده بازی Alan Wake 2 به تیم توسعه بازی کنترل 2 ملحق شده است.

استودیوی رمدی روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند. این استودیوی بازی‌سازی فنلاندی با عرضه بازی Alan Wake 2 توانست با هشت نامزدی در مراسم گیم اواردز 2023 توجهات زیادی را سمت خود جلب کند. در حالی‌که علاقه‌مندان به آخرین ساخته این استودیو منتظر عرضه دو بسته‌الحاقی با نام Night Springs و The Lake House هستند، اما به‌نظر می‌رسد تمرکز اصلی اعضای رمدی اکنون روی توسعه پروژه‌های دیگر مثل بازی Control 2 است. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش لئونید استپانوف، طراح ارشد بازی Alan Wake 2، با انتشار توییتی از شروع کارش روی یک پروژه دیگر خبر داده است. او گفت: «ساخت بازی Alan Wake 2 یک داستان فوق‌العاده بود که فراموش‌نشدنی است؛ اما اکنون زمان شروع پروژه جدیدی است. می‌خواهم این موضوع را با شما هم به اشتراک بگذارم که من به تیم توسعه بازی Control 2 ملحق شده‌ام.»

سال گذشته بود که استودیوی رمدی به‌صورت رسمی از نسخه دوم بازی کنترل برای پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس رونمایی کرد. براساس صحبت‌های مطرح شده اخیر اگرچه بازی Control 2 جاه‌طلبانه خواهد بود، اما فعلا روند ساخت آن در مرحله ایده‌پردازی است. البته فعلا نباید منتظر معرفی و نمایش رسمی از این بازی باشیم چراکه تیم سازنده به‌صورت رسمی تایید کرده که برای رسیدن به آن مرحله فاصله داریم.

چنانچه شما هم بازی Control را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود نسبت‌به نسخه دوم آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده