// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱

جزئیات فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد

نقشه‌های جدید و به‌روزرسانی برای حالت زامبی Call of Duty: Modern Warfare 3 از جمله محتویاتی هستند که در جریان فصل اول در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، کاربران جدا از بخش داستانی مشغول تجربه محتویات بخش چندنفره و همچنین حالت زامبی بازی شده‌اند. حال اکتیویژن (Activisiono)، ناشر بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر ۳، به‌تازگی جزئیات فصل اول از CoD: Modern Warfare 3 و همچنین CoD: Warzone 2 را منتشر کرده است.

در جریان فصل اول، شاهد اضافه شدن نقشه‌های Meat (یک نقشه ۶به۶)، Greece (یک نقشه ۶به۶) و Rio (یک نقشه ۶به۶) هستیم. در روز اول، دو نقشه در دسترس کاربران قرار می‌‌گیرد و در ادامه فصل، شاهد اضافه شدن نقشه سوم هستیم. همچنین در ادامه مشخص شده که در فصل اول، شاهد بازگشت حالت محبوب گان‌فایت هستیم که نبردهای دوبه‌دو را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. البته که در فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، محتویاتی برای حالت زامبی هم در نظر گرفته شده است.

پس از این آپدیت داستان حالت زامبی ادامه پیدا خواهد کرد و حالا Strike Team Operators باید مشغول تحقیق و بررسی یک دروازه مرموز در Exlusion Zone شوند. در انتها، بد نیست به اضافه شدن نقشه Urzikstan به Call of Duty: Warzone 2 هم اشاره‌ای داشته باشی و کاربران بتل رویال کالاف دیوتی تجربه‌ای جدید را تجربه خواهند کرد.

هنوز تاریخ انتشار دقیق فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare III و Call of Duty: Warzone 2 منتشر نشده است و تنها اعلام شده که با نزدیک شدن به انتهای سال جاری میلادی، شاهد عرضه این به‌روزرسانی رایگان خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده