نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

اینفینیتی وارد استودیو جدیدی در تگزاس تأسیس کرد

استودیو اینفینیتی وارد شعبه جدیدی را برای کار روی مجموعه بازی‌های کال آو دیوتی در تگزاس تأسیس کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای بازی مطلع شدیم که استودیو اینفینیتی وارد از تأسیس شعبه جدید خود در آستین واقع در تگزاس خبر داده است. این استودیو جدید وظیفه کار روی سری بازی‌های Call of Duty را دارد و درحال‌حاضر برای چندین موقعیت شغلی، ازجمله طراح و رابط کاربری نیرو استخدام می‌کند.

در بیانیه تأسیس این استودیو جدید آمده است: «اینفینیتی وارد یک استودیو تازه در آستین واقع در تگزاس تأسیس کرده است. این استودیو در فرایند ایجاد تجربه‌های جدید و نوآورانه برای Call of Duty و ساخت فناوری‌های پیشرفته جهت پشتیبانی از این مجموعه مشغول به کار خواهد شد. استودیو ما یک محیط ایمن، قابل اعتماد و توانمند فراهم می‌کند تا خلاقیت شما را به نمایش بگذارد و به ساخت آثار استثنایی کمک کند.»

اولین شعبه استودیو اینفینیتی وارد در سال ۲۰۰۲ در کالیفرنیا تأسیس شد و از آن زمان تاکنون وظیفه توسعه مجموعه بازی‌های Call of Duty را برعهده دارد. این استودیو دفاتر دیگری در لهستان، مکزیک و آستین، تگزاس دارد.

مدتی قبل این استودیو شعبه دیگری را در اسپانیا تأسیس کرد. این تیم جدید با استودیو دیجیتال لجندز، توسعه‌دهنده بازی Call of Duty: Warzone Mobile واقع در بارسلونا همکاری می‌کند و ریکارد لینده مدیریت آن را برعهده دارد. ریکارد لینده درباره تشکیل این تیم جدید اعلام کرد: «ما در حال ساخت یک تیم جدید هستیم که از استعدادهای فوق‌العاده اسپانیا بهره می‌گیرد تا منحصرا روی خلق آثار هنری باکیفیت نسل بعد برای این مجموعه تمرکز کند.»

در سال ۲۰۲۱، شرکت اکتیویژن تأیید کرد که تمام استودیوهای اصلی آن‌ها مشغول کار روی بازی Call of Duty هستند. البته آن‌ها روی پروژه‌های دیگری نیز کار می‌کنند.

آغاز مأموریت کاپیتان پرایس در بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به‌عنوان جدیدترین نسخه این مجموعه مدتی پیش برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ناامیدکننده ۵/۵ از ۱۰ را کسب کرد. افشین پیروزی در بررسی خود نوشت:

«بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 بیشتر حس یک بسته الحاقی را دارد که با قیمت یک بازی کامل عرضه شده است. تقریبا تمام بخش‌های بازی همین حس را دارند که انگار سازنده‌ها صرفا یک سری محتوای استفاده‌نشده در سایر آثار مرتبط با کال آو دیوتی را کنار هم گذاشته‌اند تا یک بازی عجله‌ای را آماده کنند. قسمت چندنفره به‌دلیل هسته گیم‌پلی ارزشمند، کماکان جذاب‌ترین بخش کال آو دیوتی جدید است. در مجموع مدرن وارفر ۳ یکی از بازی‌های ناامید‌کننده امسال است و خیلی سخت می‌توان تجربه آن را به کسی پیشنهاد داد.»


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده