نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰

زمان انتشار بازی Marvel’s Wolverine فاش شد

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که بازی Marvel’s Wolverine در شهر خیالی مادریپور واقع در جنوب شرق آسیا جریان خواهد داشت.

با انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 2، حالا تمام نگاه‌ها به بازی Marvel’s Wolverine استودیو اینسامنیاک گیمز دوخته شده است. اطلاعات زیادی از بازی ولورین در دست نیست، اما اخیرا جزئیات جدیدی از آن فاش شد.

همان‌طور که دنیل ریچمن، یکی از افشاگرهای سرشناس صنعت بازی‌های ویدیویی ادعا کرد، بازی Marvel’s Wolverine برای انتشار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. با اینکه در گذشته جف گراب ادعا کرده بود که این بازی در پاییز سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد، در همان زمان گفته شده بود که احتمال تأخیر داخلی این پروژه وجود دارد. اگر ادعای دنیل ریچمن صحت داشته باشد، عرضه این بازی مورد انتظار با تأخیر مواجه شده است.

دنیل ریچمن ادعا کرد که بازی Marvel’s Wolverine در مادریپور، یک شهر خیالی در جنوب شرق آسیا جریان دارد؛ جایی که از آن به‌عنوان پناهگاه سارقان و جنایتکارها یاد می‌شود. البته درحال‌حاضر مشخص نیست که کل وقایع بازی در مادریپور اتفاق می‌افتد یا این شهر یکی از مکان‌های قابل گشت‌وگذار بازی است. این افشاگر همچنین گفت که بازی مارولز ولورین نسبت‌به آثار قبلی استودیو اینسامنیاک گیمز لحن تیره‌تر و خشن‌تری خواهد داشت؛ موضوعی که برایان هورتون، کارگردان Marvel’s Wolverine پس از معرفی بازی در سال ۲۰۲۱ آن را تائید کرده بود.

در گذشته جف گراب گفته بود که این بازی ساختاری نیمه جهان‌باز خواهد داشت و مانند مجموعه Marvel’s Spider-Man به‌طور کامل جهان‌باز نیست. اکنون که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است، احتمالا  اینسامنیاک گیمز در سال ۲۰۲۴ بسته الحافی آن را تقدیم گیمرها می‌کند. با اینکه شایعاتی از توسعه یک بازی اسپین-آف از شخصیت ونوم توسط این استودیو به گوش می‌رسد، اما این موضوع تأیید نشده است.

بازی Marvel’s Wolverine به‌شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده