نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

بوردرلندز ۴ و Tiny Tina’s Wonderlands 2 احتمالا در دست توسعه قرار دارند

یکی از کارمندهای سابق شرکت گیرباکس اینترتینمنت به توسعه دو بازی معرفی‌نشده Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderlands 2 اشاره کرد.

توسعه نسخه جدیدی از بازی Borderlands باتوجه‌به محبوبیت و موفقیت این مجموعه اصلا دور از ذهن نیست. اکنون در میان اخبار بازی مطلع شدیم که شواهد بیشتری از تولید نسخه بعدی بوردرلندز در دسترس قرار گرفته است.

رندل آر، مدیر فنی سابق گیرباکس اینترتینمنت اخیرا در پروفایل لینکدین خود به بازی‌های Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderlands 2 اشاره کرد؛ درحالی‌که هیچ‌یک از این دو بازی توسط شرکت‌های Gearbox و 2K معرفی نشده است. رندل آر برای مدت کوتاهی بین ماه‌های مه و جولای ۲۰۲۲ به‌عنوان مدیر فنی شرکت گیرباکس فعالیت می‌کرد.

نظز به اینکه بازی‌های Tiny Tina’s Wonderlands و Borderlands از نظر تجاری و جلب نظر منتقدها موفق ظاهر شدند، توسعه دنباله آن‌ها تعجب‌آور نخواهد بود. رندی پیچفورد، مدیرعامل گیرباکس در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ تاینی تیناز واندرلندز را یک «مجموعه جدید» نامید و گفت که نسخه‌های بیشتری از این سری در دست تولید قرار دارند.

جالب اینکه پروفایل لینکدین رندل آر به بازی Brothers in Arms نیز اشاره می‌کند. هنوز معلوم نیست که آیا می‌توان انتظار نسخه دیگری از این بازی را داشت یا خیر؛ خصوصا که تاکنون بارها به این دنباله اشاره شده است. همان‌طور که در پروفایل لینکدین رندل آر ذکر شد، هر سه بازی یادشده با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ توسعه می‌یابند.

باید منتظر ماند و دید که آیا هیچ‌کدام از این پروژه‌های احتمالی در آینده نزدیک معرفی می‌شوند یا خیر؛ به‌خصوص که اکنون بیش از چهار سال از انتشار یکی از نسخه‌های اصلی بازی بوردرلندز می‌گذرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده