// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۹

شایعه: توسعه ریمستر The Last of Us Part 2 بر عهده اعضای جدید ناتی داگ است

طبق شایعه منتشر شده ساخت ریمستر The Last of Us Part 2 بر عهده کارمندان جدید ناتی داگ است و نیل دراکمن روی یک بازی کاملا جدید کار می‌کند. 

اخیرا ناتی داگ از ریمستر بازی The Last of Us Part 2 برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد که شامل محتوایی مثل مراحل حذف شده و حالت روگ‌لایک می‌شود. این بازی اوایل سال میلادی بعدی عرضه خواهد شد؛ اما به عقیده برخی از بازیکنان برای ساخت یک ریمستر از این بازی دلیل موجهی وجود ندارد.

دیگر افراد هم می‌گویند بهتر است این استودیو به‌جای ریمستر آثار گذشته، روی بازی‌های جدید تمرکز کند. اکنون جردن میدلر، مجری پادکست VGC دراین‌باره گفته است: «طبق آنچه از یک نفر شنیدم، این [ریمستر] بیشتر پروژه‌ای بود تا کارمندان جدید با روند کار آشنا شوند. تیم [نیل] دراکمن با تمام قوا روی یک بازی جدید و اورجینال کار می‌کند. این دو پروژه تداخلی با یکدیگر ندارند».

پیش از این دراکمن، یکی از مدیران استودیو و کارگردان The Last of Us Part 2 ساخت اثر جدید خود را تایید کرده بود. ازآنجایی‌که طبق شایعات پروژه چندنفره و مستقل The Last of Us فعلا متوقف شده است، طبیعی است پروژه دیگری در دست ساخت باشد تا کارمندان مشغول کار شوند و درعین‌حال افراد جدید هم با پروسه بازی‌سازی ناتی داگ آشنا شوند.

ریمستر The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۹ دی ۱۴۰۲ (۱۹ ژانویه ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. دارندگان نسخه پلی استیشن 4 بازی با پرداخت ۱۰ دلار امکان ارتقا به این ریمستر را خواهند داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده