نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۸

تاریخ عرضه بازی Hitman: Blood Money – Reprisal اعلام شد

تیم سازنده بازی Hitman: Blood Money – Reprisal از تاریخ عرضه این بازی روی سیستم‌عامل اندروید، IOS و کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

ماه گذشته استودیوی Feral Interactive از نسخه احیاشده یکی از پرطرفدارترین نسخه‌های این سری پرده‌برداری کرد. بازی Hitman: Blood Money – Reprisal به‌عنوان یک نسخه بازسازی شده از بازی Blood Money برای سیستم‌عامل اندروید، IOS و کنسول نینتندو سوییچ معرفی شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده از تاریخ دقیق عرضه این بازی رونمایی کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده، بازی Hitman: Blood Money – Reprisal قرار است در تاریخ ۹ آذر (۳۰ نوامبر) برای کاربران دو سیستم‌عامل اندروید و IOS دردسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. شما می‌‌توانید درصورت تمایل از همین لحظه بازی را در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور با قیمت ۱۴.۹۹ دلار پیش‌خرید کنید. البته گیمرهای کنسول نینتندو سوییچ برای تجربه این بازی باید تا اواخر زمستان پیش‌رو منتظر بمانند. تا این لحظه هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی Hitman: Blood Money – Reprisal روی کنسول سوییچ اعلام نشده است.

بازی Hitman: Blood Money – Reprisal توسط استودیو Feral Interactive توسعه یافته است و به‌عنوان نسخه «احیاشده» Blood Money، چهارمین شماره از بازی‌های هیتمن معرفی می‌شود که در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد. توسعه‌دهندگان از Reprisal به‌عنوان یک «بازسازی جامع» از بازی اصلی یاد می‌کنند که پیشرفت‌های زیادی ازجمله مینی-مپ تازه، راه‌یابی حالت Instinct و چندین بهبود گیم‌پلی برگرفته از نسخه‌های بعدی مجموعه داشته است.

اگر شما هم از طرفداران قدیمی هیتمن هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص بازی Hitman: Blood Money – Reprisal را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده