نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۸

فروش فراتر از انتظار پلی استیشن پورتال

تنها پس از گذشت سه روز از زمان عرضه کنسول دستی پلی استیشن پورتال، به‌تازگی اعلام شد که موجودی این دستگاه در کشور امریکا و بریتانیا به اتمام رسیده است.

بالاخره کنسول دستی پلی استیشن پورتال سه روز پیش به‌صورت رسمی روانه بازار شد؛ کنسولی که به کاربران پلی استیشن 5 این امکان را می‌دهد تا بازی‌های خود را به‌صورت استریم روی آن اجرا کنند. حال به‌نظر می‌رسد داستانی که در زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 علاقه‌مندان با آن روبه‌رو شده بودند اکنون پلی استیشن پورتال نیز دچار آن شده است. باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، یوروگیمر طی گزارشی اعلام کرد که به‌ فاصله کمتر از ۷۲ ساعت از زمان عرضه پلی استیشن پلاس، موجودی این کنسول در امریکا و بریتانیا با مشکل جدی مواجه شده است.

کمبود موجودی این کنسول به‌حدی است که فروشگاه پلی استیشن امریکا اعلام کرد که علاقه‌مندان تا ماه دسامبر برای جزئیات بیشتر در این مورد باید صبر کنند. قضییه برای کاربران در کشور بریتانیا نیز چندان تفاوتی ندارد؛ چراکه فروشگاه سونی نیز در اقدامی مشابه اعلام کرد که «ما سخت در تلاش هستیم تا مشکل عدم موجودی پلی استیشن پورتال را حل کنیم. لطفا در تاریخ یک آذر (۲۲ نوامبر) دوباره سایت را چک کنید.»

بانگاهی به خرده‌فروشی‌هایی مثل ebay به این موضوع برمی‌خورید که در اقدامی عجیب بعضی از کاربران کنسول پلی استیشن پورتال را با قیمتی بین ۲۵۰ دلار تا ۴۵۰ دلار برای فروش گذاشته‌اند؛ درحالی‌که قیمت رسمی پلی استیشن پورتال ۱۹۹ دلار است.

حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی این مشکل برای پلی استیشن پورتال حل خواهد شد. شما هم چنانچه از کاربران پلتفرم پلی استیشن 5 هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این کنسول دستی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده