نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵

تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 لو رفت

تاریخ انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی Dragon’s Dogma 2 شرکت کپکام توسط سازمان PEGI فاش شد.

شرکت Capcom اخیرا از برگزاری شوکیس جدیدی برای Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۷ آذر ۱۴۰۲ (۲۸ نوامبر ۲۰۲۳) خبر داد که ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی و جزئیات بیشتری از بازی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا تاریخ انتشار بازی توسط سازمان PEGI فاش شده است. طرفدارها احتمالا باید در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) منتظر عرضه این بازی اکشن نقش‌آفرینی شرکت کپکام باشند.

رده‌بندی سنی Dragon’s Dogma 2 توسط سازمان PEGI نشان می‌دهد که این بازی مناسب افراد بالای ۱۸ سال است و دارای خریدهای درون برنامه‌ای خواهد بود. کپکام هنوز سخنی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی به میان نیاورده است، اما وجود آن به‌هیچ‌عنوان تعجب‌آور نیست. به‌هرحال حتی بازی‌هایی نظیر Resident Evil 4 Remake هم دارای بلیت‌هایی برای آزادسازی قفل ارتقاء نهایی سلاح‌ها بود که با ارز درون بازی نیز قابل خریداری است.

به‌هرحال برای تأیید این موضوع باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم. بازی Dragon’s Dogma 2 اثری تک‌نفره و دنباله بازی کالت-کلاسیک اکشن نقش‌آفرینی درگونز دگما به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این بازی در سرزمینی متفاوت و چهار برابر بزرگ‌تر از Duchy جریان دارد و هیچ صفحه بارگذاری نخواهد داشت. این بازی در زمان عرضه به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه خواهد یافت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده