// جمعه, ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۷

زمان نمایش جزییات جدید بازی Dragon's Dogma 2 مشخص شد

از جزئیات جدید بازی Dragon's Dogma 2 در نمایشی ۱۵ دقیقه‌ای به میزبانی کارگردان و تهیه‌کننده این اثر رونمایی می‌شود.

شرکت کپکام با انتشار تیزری از نمایش بعدی بازی Dragon's Dogma 2 در تاریخ ۷ آذر (۲۸ نوامبر) ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران خبر داد. این برنامه ۱۵ دقیقه‌ای به میزبانی هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) و یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi) در پلتفرم‌های یوتیوب و توییچ به نمایش درمی‌آید و در آن از جزئیات جدید گیم‌پلی بازی رونمایی می‌شود.

بازی Dragon's Dogma 2 پس از گذشت حدود یک دهه از نسخه اول در ماه ژوئن ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی شد. این بازی با موتور گرافیکی RE Engine ساخته شده است و در جهانی چهار برابر بزرگ‌تر نسخه قبل جریان دارد. تا به امروز سازندگان Dragon's Dogma 2 گشت‌وگذار در دنیای بازی (بدون هیچ صفحه لودینگ)، مبارزه با موجودات مختلف مثل گریفین و دیگر ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته‌اند.

همچنین ایتسونو از تاثیر جهان پویای بازی GTA 5 و به‌نظر رسیدن «از پیش‌ تعیین‌شدگی برخی رویداد‌ها» در گیم‌پلی روی Dragon's Dogma 2 صحبت کرد. همزمان با تعیین رده‌بندی سنی بازی در عربستان سعودی، احتمال می‌رود که در این نمایش تاریخ عرضه این بازی رسما اعلام شود.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده