نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۲

فروش بازی Remnant 2 از دو میلیون نسخه عبور کرد

اخیرا آماری از میزان فروش بازی Remnant 2 منتشر شده است که طبق آن، این ساخته استودیوی گانفایر گیمز ۶۶ میلیون دلار درآمد داشته است.

اگرچه ممکن است بازی Payday 3 عملکرد ضعیفی از نظر گروه امبریسر داشته باشد، اما بازی Remnant 2 از استودیوی گانفایر گیمز عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است. این بازی که توسط شرکت گیرباکس پابلیشنیگ چند ماه پیش برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منتشر شد، تا به الان بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است و توانسته است تا بیش از ۷۰۰ میلیون کرون (بیش از ۶۶ میلیون دلار) درآمد خالص برای سه‌ماهه دوم سال مالی گروه امبریسر تولید کند.

اتفاقات بازی Remnant 2 سال‌ها پس از نسخه اول آن رخ می‌دهد و بازیکن را به Ward 13 می‌برد. این اثر همچنین دنیاهای کاملا جدیدی مانند N’Erud ،Losomn و Dran را ارائه می‌دهد و علاوه‌بر‌این Yaesha را از بازی قبلی با چند تغییر باز می‌گرداند.

اولین بسته الحاقی پولی برای بازی Remnant 2 با نام The Awakened King هم‌اکنون روی تمام پلتفرم‌هایی که بازی برای آن‌ها منتشر شده، قابل دسترسی است. این بسته الحاقی یک ناحیه جدید به نام Losomn با یک باس جدید، سلاح‌ها، حلقه‌ها و زره‌های تازه را به بازی اضافه می‌کند. همچنین دشمنان، زندان‌ها و یک گونه جدید به نام The Ritualist هم در آن وجود دارند. این بسته الحاقی همچنین در حالت کوآپ قابل بازی است، حتی اگر فردی که قصد تجربه بازی با او را دارید، این بسته الحاقی را خریداری نکرده باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده