نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

دنباله Cyberpunk 2077 می‌تواند در نایت سیتی جریان نداشته باشد

این احتمال وجود دارد که دنباله بازی Cyberpunk 2077 در نایت سیتی جریان نداشته باشد و بازیکن را به منطقه جدیدی ببرد.

چه در بازی Cyberpunk 2077 استودیو سی‌دی پراجکت رد و چه در بازی‌های رومیزی Cyberpunk 2020 و Cyberpunk Red، تمام داستان در شهر نایت سینی جریان داشت؛ شهری فوق پیشرفته که با الهام از ساحل غربی آمریکا طراحی شده و همیشه به‌عنوان محیط اصلی داستان‌های مجموعه Cyberpunk عمل کرده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که بازیکن‌ها در آینده این شانس را خواهند داشت تا از نایت سیتی خارج و با شهرهای جدید دیگری آشنا شوند.

ماگدا زیچ، مدیر هماهنگی و نویسنده ارشد استودیو سی‌دی پراجکت رد اخیرا در مصاحبه با رسانه GamingBolt درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. در بخشی از این گفت‌وگو از او پرسیده شد که ممکن است دنباله بازی Cyberpunk 2077 که با نام رمزی پروژه Orion در حال توسعه است، در شهری به جز نایت سیتی جریان داشته باشد. زیچ به این پرسش پاسخ مثبت داد و گفت که لزوما قرار نیست همه بازی‌های سایبرپانک در شهر نایت سیتی اتفاق بیفتند و هر جایی که برای روایت داستان مناسب باشد، می‌تواند مقصد بعدی این دنباله باشد.

این نویسنده استودیو CD Projekt RED در صحبت‌های خود گفت: «همان‌طور که مایک پاندسمیت، خالق مجموعه Cyberpunk گفته است، سایبرپانک به‌عنوان یک سبک، نوعی هشدار است در مورد اینکه اگر به‌عنوان یک نژاد هوشیار نباشیم، چه اتفاقی ممکن است برای ما بیفتد. این یک ایده علمی-تخیلی انتزاعی نیست. من فکر می‌کنم که این نوع داستان‌ها می‌توانند در هر جایی که سرمایه‌داری فراگیر توسعه پیدا می‌کنند و باعث فروپاشی جوامع می‌شود، رخ دهند. نایت سیتی مثل هر شهر دیگری، واقعی یا تخیلی، فقط یک شهر است.»

درحال‌حاضر درباره دومین قسمت از مجموعه بازی‌های Cyberpunk که با نام پروژه Orion شناخته می‌شود، اطلاعات چندانی در دست نیست. این موضوع قابل درک است؛ زیرا استودیو سی‌دی پراجکت به‌تازگی کار روی بازی اول را به پایان رسانده است. در اوایل امسال، این توسعه‌دهنده لهستانی اعلام کرد که دنباله Cyberpunk 2077 در مرحله طراحی مفهومی قرار دارد. همچنین این بازی با استفاده از آنریل انجین ۵ ساخته خواهد شد و یک تیم تازه تأسیس در آمریکای شمالی روی آن کار می‌کنند. این تیم متشکل از افرادی است که سابقه کار روی اولین بازی و بسته الحاقی آن را دارند.

استودیو سی‌دی پراجکت رد مدتی پیش اعلام کرد که هنوز در مورد توسعه دنباله Cyberpunk 2077 به‌صورت اول شخص تصمیم‌گیری نکرده است. درحال‌حاضر نسخه اول سایبرپانک در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده