// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

تریلر گیم‌ پلی جدید Suicide Squad: Kill the Justice با محوریت نمایش داستان و مبارزات

استودیو راکستدی با انتشار تریلری از جزئیات جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice رونمایی کرد.

استودیو راک‌استدی و بخش گیمینگ برادران وارنر درنهایت اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی و جزئیات بازی Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر کردند. اولین قسمت از سری Sucide Squad Insider در دسترس قرار گرفته است و در آن تایید شد که اندازه شهر متروپلیس دو برابر شهر گاتهام در بازی Batman: Arkham Knight است.

متروپلیس به‌عنوان یک شهر «بزرگ، پرسروصدا و یک میدان جنگ» توصیف شده که برای بازی سیستم شب و روز پویا طراحی شده است. المان‌های کو-آپ دست‌نخورده باقی مانده‌اند اما بازیکن‌‌ها همچنان می‌توانند به‌تنهایی نیز به تجربه ‌آن بپردازند. استودیو راکستدی اعلام کرد که بازیکن‌‌ها می‌توانند «میان مرحله‌ها» شخصیت خود را عوض کنند و نه در طول مرحله امکان آن وجود ندارد. درنهایت بخش ابتدایی بازی به نمایش در آمد، شرایطی که آماندا والر، مدیر ARGUS، گروه را به شهر متروپلیس می‌فرستد.

نیروی ضربت ایکس در موزه Hall of Justice پرسه می‌زنند و تعدادی از ابزار قهرمان‌ها را که شامل یک جت‌پک، دستکش اسپیدفورس و قلاب تفنگ بتمن می‌شود می‌دزدند. آن‌ها پس از خارج شدن از موزه، برینیاک و حمله نیروهایش را مشاهده می‌کنند و باید با شهروندهای آلوده‌شده متروپلیس مبارزه کنند. در این لحظه مبارزه‌های سوم‌شخص این بازی به نمایش درمی‌آیند. البته درنهایت گرین لنترن که توسط برینیاک تسخیر شده است ظاهر می‌شود و آن‌ها را دستگیر می‌کند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن‌ (۲ فوریه) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

تماشا در یوتیوب


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده