// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵

سگا فروشی نیست!

مدیر ارشد عملیاتی سگا در مورد به فروش احتمالی این شرکت گفت که آن‌ها قصدی برای فروش سگا ندارند.

از سری بازی Yakuza و Persona تا باقی آثار بزرگ شرکت Sega روی سرویس گیم پس عرضه شده‌اند که دلیل آن ارتباط خوب این شرکت با مایکروسافت است؛ این اتفاق به نقطه‌ای رسید که سگا یکی از شرکت‌های تحت‌نظر مایکروسافت برای خرید بود و همزمان با درگیر شدن صنعت در تصاحب شرکت‌های مختلف، برای همه سوأل بود که آیا سگا نیز به زیرمجموعه‌ی یک شرکت بزرگ‌تر تبدیل خواهد شد یا خیر.

به‌نظر می‌رسد که این موضوع در دستور کار سگا قرار ندارد و زمانی‌که از شوجی اوتسومی (Shuji Utsumi)، مدیر ارشد عملیات سگا، در مورد خریداری شدن این شرکت پرسیده شد گفت با‌اینکه سگا توجه گروه‌های متفاوتی را به‌واسطه آی‌پی‌های متعد به خود جلب کرده است اما احتمال نمی‌دهد که هیچ تصاحبی صورت بگیرد. «بسیاری از شرکت‌ها علاقه‌مند به انجام این موضوع هستند و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم. ما آی‌پی‌های جذاب و پتانسیل زیادی داریم اما فکر نمی‌کنم که چنین اتفاقی رخ دهد.»

طبق شواهد سگا علاقه‌ای به خریداری شدن توسط شرکت دیگه‌ای را ندارد اما قصد دارد خودش استودیو‌های دیگری را خریداری کند. سگا به‌تازگی قرارداد خرید Rovio، سازنده سری بازی Angry Birds را تکمیل کرده است. اوتسومی در این‌باره گفت:

«ما به‌عنوان بخشی از Sega Sammy در حال خرید تعدادی شرکت هستیم و به‌تازگی خرید Rovio را اعلام کردیم. ما همچنان در جست‌وجوی فرصت‌های متفاوت برای رشد هستیم.»

تعدادی از آثار سگا در ماه‌های ‌آینده منتشر خواهند شد که شامل بازی‌های Like a Dragon: Infinite Wealth در ژانویه، Persona 3 Reload در فوریه و Metaphor: ReFantazio در سال ۲۰۲۴ می‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده