// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

تریلر Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 تبار مرگبار ترمر را معرفی می‌کند

قبیله ترمر به‌عنوان یکی از چهار تبار قابل تجربه در بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با پخش تریلر جدیدی معرفی شد.

استودیو The Chinese Room و شرکت پارادوکس اینتراکتیو از زمان معرفی دوباره Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 جزئیات زیادی از بازی را در اختیار طرفدارها قرار دادند. هفته گذشته از تبار Brujah رونمایی شد و اکنون نوبت به دودمان Tremere رسیده است که در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را مشاهده کنید.

لینک دانلود از آپارات

اگر در نقش یک خون‌آشام ترمر قرار بگیرید، می‌توانید از خون خود به‌عنوان سلاح استفاده کنید (مثل پرتاب آن به شکل نیزه و اشیای تیز). همچنین می‌توانید خون دشمنان را کنترل کنید و آن را از بدن‌شان بیرون بکشید یا خونشان را درون رگ‌هایشان بجوشانید تا کشته شوند. در هنگام شروع وقایع بازی، به مقر اصلی ترمر حمله‌ای صورت گرفته است، اما آن‌ها با وجود آسیب‌دیدگی هنوز روی پای خود ایستاده‌اند.

قبیله ترمر یکی از ۴ قبیله قابل بازی در هنگام عرضه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2خواهد بود و پس از انتشار هم دو کلن دیگر به بازی اضافه خواهد شد. یکی از این دو قبیله یک داستان سیاتل منحصربه‌فرد خواهد داشت.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در پاییز ۲۰۲۴ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده