نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷

بازی Wonder Woman احتمالا ویژ‌گی‌های آنلاین خواهد داشت

این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی مورد انتظار Wonder Woman احتمالا دارای ویژگی‌های آنلاین و سرویس‌محور خواهد بود.

استودیوی مونولیث پروداکشنز، سازنده مجموعه بازی‌های F.E.A.R و Middle-earth: Shadow of Mordor/War در اواخر سال ۲۰۲۱ از بازی Wonder Woman رونمایی کرد، بااین‌حال از آن زمان تقریبا هیچ اطلاعات جدیدی از پروژه مورد انتظار منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که این اثر نیز قرار است از سیستم Nemesis معروف Shadow of Mordor و Shadow of War استفاده کند.

حالا به نظر می‌رسد که بازی Wonder Woman نیز قرار است مانند Suicide Squad: Kill the Justice League، دیگر پروژه مهم شرکت برادران وارنر ویژگی‌های آنلاین و لایو سرویس داشته باشد. اخیرا استودیوی مونولیث پروداکشنز یک آگهی شغلی جدید منتشر کرده است که در آن به‌دنبال یک مهندس نرم‌افزار ارشد می‌گردد. فرد استخدام شده قرار است روی بازی Wonder Woman کار کند و در توضیحات این موقعیت شغلی گفته شده است که او باید تجربه کمک به پشتیبانی از یک محصول نرم‌افزاری یا بازی آنلاین را داشته باشد.

هرچند این آگهی شغلی به‌طور مستقیم وجود ویژگی‌های لایو سرویس را در بازی Wonder Woman تأیید نمی‌کند، اما احتمال وجود آن باتوجه‌به سیاست‌های اخیر وارنر کم نیست. دیوید زسلاو، مدیرعامل وارنر برادرز دیسکاوری اخیراً گفته است که این شرکت در حال حاضر روی تبدیل کردن مجموعه‌های بازی‌های بزرگ خود از «آثار مبتنی بر کنسول و رایانه‌های شخصی با برنامه عرضه سه تا چهار ساله» به سمت «گیم‌پلی دائمی ازطریق خدمات آنلاین، گسترش چند پلتفرمی و افزودنی‌های رایگان» تمرکز کرده است.

این برنامه شامل ایجاد «تعامل و کسب درآمد از چرخه‌های طولانی‌تر و در سطوح بالاتر» می‌شود. باتوجه‌به این صحبت‌ها به نظر می‌رسد که بازی‌های آینده شرکت برادران وارنر با چنین استراتژی‌ای توسعه پیدا می‌کنند و شامل عناصر آنلاین مبتنی‌بر لایو سرویس خواهند شد.

بازی Wonder Woman در حال حاضر تاریخ انتشاری ندارد، اما احتمال دارد که در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۳ تریلر جدیدی از آن به نمایش گذاشته شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده