نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۷

امکان ساخت مادهای رسمی به ویچر ۳ اضافه می‌شود

سی‌دی پراجکت رد به‌تازگی از یک ویرایشگر ماد برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt رونمایی کرده است که در سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد.

شرکت سی‌دی پراجکت رد در حال حاضر برنامه کاری بسیار شلوغی دارد، این توسعه‌دهنده لهستانی در حال حاضر روی دنباله بازی Cyberpunk 2077 با نام رمزی پروژه Orion و اولین قسمت از سه‌گانه جدید سری The Witcher با نام رمزی پروژه Polaris کار می‌کند. با‌این‌حال این به آن معنا نیست که سی‌دی پراجکت رد پشتیبانی از بازی‌های قدیمی‌تر خود مثل The Witcher 3: Wild Hunt را به‌طور کامل متوقف کرده است، زیرا این شرکت به‌تازگی یک ویرایشگر ماد را برای بازی اکشن نقش‌آفرینی خود معرفی کرده است.

این ویرایشگر ماد به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تجربه‌های کاملاً جدیدی در داخل بازی ایجاد کنند یا مأموریت‌ها و محتوای موجود در بازی را ویرایش کنند. برنامه سی‌دی پراجکت رد این است که این ابزار را در سال ۲۰۲۴ به‌صورت رایگان منتشر کند، بنابراین به‌زودی اطلاعات بیشتری در این رابطه به اشتراک گذاشته خواهد شد. متأسفانه این ابزار تنها برای کاربران رایانه‌های شخصی قابل دسترس خواهد بود و روی کنسول‌ها منتشر نخواهد شد.

نسخه نسل ۹ بازی The Witcher 3 (ویچر 3 وایلد هانت) شرکت سی دی پراجکت

در بیانیه شرکت سی‌دی پراجکت رد برای معرفی این ویرایشگر ماد آمده است: «با خوشحالی اعلام می‌کنیم که در حال کار روی ویرایشگر ماد برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt هستیم!

این ابزار امکان این را به شما می‌دهد که با ایجاد محتوای کاملاً جدید یا ویرایش مأموریت‌ها و محتوای موجود در بازی تجربیات منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید،. ما قصد داریم که آن را در سال ۲۰۲۴ به‌صورت رایگان منتشر کنیم. منتظر بمانید - در سال آینده موارد بیشتر برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت!»

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده