نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵

پلی استیشن ۵ اسلیم وارد بازار ایران شد + مشاهده قیمت

سونی چندی پیش مدل اسلیم پلی استیشن ۵ را رسما معرفی کرد و اخیرا این کنسول در ایران هم عرضه شده است. 

کاربران پلی استیشن معمولا به عرضه مدلی اسلیم و کوچک‌تر از کنسول‌های این شرکت پس از گذشت مدتی از عرضه مدل اولیه عادت دارند و در نسل نهم شاهد چنین رویکردی از طرف سونی بودیم. پلی استیشن ۵ اسلیم اخیرا وارد بازار شده است که شما می‌توانید مشخصات فنی کامل این کنسول جدید سونی را با پلی استیشن ۵ معمولی در بخش محصولات زومیت مقایسه کنید.

کنسول پلی استیشن ۵ قبلی تقریبا ۸۲۵ گیگابایت حافظه داشت این در حالی است که نسخه جدید ۱ ترابایت ظرفیت دارد. شاید این میزان حافظه چندان زیاد به نظر نرسد اما برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی همین حافظه به معنای ۲ یا چند بازی بیشتر روی کنسول خواهد بود. پلی استیشن ۵ اسلیم در دو مدل استاندارد و دیجیتالی عرضه شده است که البته خریداران مدل دیجیتال هم می‌توانند بعدا درایو بلوری آن را جدا با قیمت ۸۰ دلار تهیه و روی کنسول خود نصب کنند. 

اگر به دنبال خرید پلی استیشن ۵ اسلیم هستید توجه داشته باشید که قیمت پلی استیشن ۵ اسلیم شاید در ابتدا در بازار کشورمان به دلیل تازه وارد بودن و هیجانات پیرامون آن بالاتر از قیمت واقعی آن باشد. نسخه دارای درایو این کنسول هم اکنون با قیمت حدودی ۳۴ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رود. پیش‌بینی می‌شود با تولید و ورود بیشتر این کنسول قیمت آن در بازار کشورمان نیز کاهش پیدا کرده و به بازه‌‌ای مشابه با مدل‌های فعلی برسد.

کنسول ایکس باکس سری X و کنسول ایکس باکس سری S در طرف دیگر این رقابت قرار دارند. شما می‌توانید از طریق بخش محصولات و از طریق لیست قیمت کنسول بازی و انتخاب گزینه‌های موردنظر خود اقدام به مقایسه آن‌ها با یکدیگر کنید. همچنین از طریق صفحه هر محصول نیز می‌توانید به مقایسه‌های محبوب یک کالا را مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده