نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۰

نسخه ایکس باکس Ark: Survival Ascended یک روز مانده به عرضه تاخیر خورد

نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی بقامحور Ark: Survival Ascended با تأخیر مواجه شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی Ark: Survival Ascended یک روز پیش از انتشار با تأخیر مواجه شده است. توسعه‌دهندگان اعلام کردند که این بازی بقامحور هنوز مراحل صدور مجوز را طی می‌کند و درنتیجه در تاریخ قبلی به‌دست بازیکن‌ها نخواهد رسید. با اینکه احتمالا در انتهای هفته جاری باید منتظر عرضه این نسخه بود، اما در آینده زمان دقیق‌تری اعلام خواهد شد.

طرفدارها با چنین تأخیرهایی غریبه نیستند؛ زیرا بازی Ark: Survival Ascended در ابتدا برای عرضه در ماه اوت برنامه‌ریزی شده بود، اما تا ماه اکتبر به تعویق افتاد. ماه گذشته این بازی به‌شکل Early Access در دسترس کاربران استیم قرار گرفت، اما نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 به تأخیر افتادند. هنوز معلوم نیست که آیا تأخیر نسخه ایکس باکس تأثیری روی انتشار نسخه پلی استیشن خواهد داشت یا خیر.

هر دو نسخه ایکس باکس و پلی استیشن بازی Ark: Survival Ascended از قابلیت کراس-پلتفرم پشتیبانی می‌کنند و دارای سرورهای جدیدی برای حالت‌های PvP ،PvE و Small Tribes خواهند بود که به گیمرها اجازه می‌دهد تا از نظر پیشرفت خود را به نسخه کامپیوتر برسانند. بسته الحاقی Scorched Earth نیز در ماه آینده به بازی اضافه خواهد شد؛ هرچند همیشه امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در روزهای آتی باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده