نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Dragon Age: Dreadwolf احتمالا در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

به‌نظر می‌رسد بازی مورد انتظار Dragon Age: Dreadwolf برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

بیش از پنج سال از زمانی‌که استودیوی بایوور به‌طور رسمی اعلام کرد که در حال کار روی بازی بعدی Dragon Age است، می‌گذرد. در این مدت، به جز یکسری اطلاعات جزئی و به‌روزرسانی‌های کوچک، خیلی درباره این دنباله اطلاعاتی منتشر نشده است. البته گزارش شده که سال ۲۰۲۴ ممکن است سالی باشد که Dragon Age: Dreadwolf بالاخره منتشر می‌شود و یک گزارش جدید نیز به همین موضوع اشاره دارد.

همان‌طور که توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس با نام bogorad222 مشاهده شده است، در پروفایل لینکدین کوین اسکات، یک هنرمند سینماتیک ارشد در الکترونیک آرتز، درباره Dragon Age: Dreadwolf اطلاعاتی ذکر شده است و طبق این پروفایل، این بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی است. از زمان انتشار این توییت، به نظر می‌رسد که اسکات پروفایل خود را به‌روزرسانی و اشاره به پنجره زمانی انتشار برای نسخه جدید Dragon Age را حذف کرده است.

لوگوی بازی Dragon Age: Dreadwolf

تاکنون الکترونیک آرتز و بایوور در مورد زمان عرضه بازی Dragon Age: Dreadwolf اظهار نظری نکرده‌اند، اگرچه الکترونیک آرتز پیش‌تر اعلام کرده بود که پس از پایان سال مالی جاری (که تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ سال آینده ادامه دارد) شاهد انتشار آن خواهیم بود. در ابتدای امسال نیز شایعاتی منتشر شدند که ادعا داشتند این بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار برای انتشار در تابستان سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است.

البته این بازه زودترین زمانی است که می‌توانیم انتظار عرضه Dragon Age: Dreadwolf را داشته باشیم و احتمال عقب افتادن انتشار آن تا ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۴ نیز وجود دارد. در ماه ژوئن، بایوور یک به‌روزرسانی در مورد توسعه بازی Dragon Age: Dreadwolf ارائه داد و تایید کرد که تیم آن‌ها به ساخت، بهبود و تنظیم این بازی نقش‌آفرینی ادامه می‌دهد و به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد آن به اشتراک خواهد گذاشت. امکان دارد یک تریلر رسمی از بازی را در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۴ که ماه آینده برگزار می‌شود مشاهده کنیم، اما این تنها یک حدس و گمان است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده