نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸

شایعه: تاریخ انتشار Persona 6 و Metaphor: ReFantazio فاش شد

به‌تازگی یک منبع خبری تاریخ انتشار بازی Metaphor: ReFantazio و چند پروژه مرتبط با Persona 5 را فاش کرده است.

شرکت اتلوس در حال آماده شدن برای انتشار Persona 5 Tactica است که تا چند روز دیگر در دسترس تمام پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه ریمیک بازی پرسونا 3 با نام Persona 3 Reload برای عرضه در فوریه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. درکنار این‌ها بازی مورد انتظار Metaphor: ReFantazio را داریم که طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، در مرحله عیب‌یابی و رفع اشکالات قرار دارد. علاوه‌بر این شایعه شده است که بازی Persona 6 در دست ساخت قرار دارد، اما شرکت اتلوس هنوز این بازی را معرفی نکرده است.

حالا یک منبع خبری که به‌خاطر فاش کردن بازی Persona 3 Reload قبل از معرفی رسمی مورد توجه قرار گرفته است، تاریخ انتشار بازی Metaphor: ReFantazio، بازی Persona 6 و چند پروژه دیگر مرتبط با مجموعه Persona را فاش کرده است. براساس گفته این منبع، بازی Metaphor: ReFantazio درکنار پروژه Asa (یک بازی مرتبط با سری پرسونا که شامل شخصیت‌هایی از هر پنج نسخه آن می‌شود) در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد.

شخصیت‌های اصلی مجموعه Persona

همچنین بازی Persona 5X که یک اثر نقش‌آفرینی برای پلتفرم موبایل است، در سال ۲۰۲۴ در مناطق دیگری برای تست در دسترس قرار خواهد گرفت. درنهایت نیز این منبع خبری اعلام کرد شرکت اتلوس قصد دارد تا بازی Persona 6 را در سال ۲۰۲۵ منتشر کند، بااین‌حال هنوز در رابطه با تاریخ معرفی آن تصمیم‌گیری نشده است.

هنوز اطلاعات بیشتری از این پروژه مورد انتظار نداریم، اما شایعه شده است که بازی پرسونا ۶ از روز اول عرضه درکنار کنسول پلی استیشن، برای ایکس باکس نیز در دسترس خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از Shin Megami Tensei که در حقیقت اسپین‌آف مجموعه Persona‌ محسوب می‌شود، در دست ساخت قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده