نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۶

دانلود بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis هفت میلیونی شد

طبق اعلام شرکت اسکوئر انیکس، بازی موبایلی Final Fantasy 7: Ever Crisis تاکنون بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است.

در ماه سپتامبر گذشته شاهد انتشار یک بازی نقش‌آفرینی رایگان براساس Final Fantasy 7 برای پلتفرم موبایل بودیم. این بازی که Final Fantasy 7: Ever Crisis نام دارد، یک اثر نقش‌افرینی نوبتی با عناصر گاچا است که داستان تمامی آثار مرتبط به بازی Final Fantasy 7 را در قالب چندین اپیزود درکنار هم جمع می‌کند. حالا به‌تازگی شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده است که بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis از زمان انتشار خود برای موبایل‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و iOS بیش از هفت میلیون بار دانلود شده است.

برای جشن گرفتن این موفقیت، ناشر بازی امروز ۱۰۰۰ کریستال آبی را به همه بازیکن‌ها اهدا می‌کند. در حال حاضر محتوایی براساس ریمیک بازی Final Fantasy 7 ،Final Fantasy 7: The First Soldier و Crisis Core: Final Fantasy 7 در این بازی حضور دارند.

بازیکن‌ها در Final Fantasy 7: Ever Crisis می‌توانند مواردی مثل مأموریت‌های روزانه، مأموریت‌های احضار، سیاه‌چاله‌ها، نبردهای کوآپ، رویدادهایی با زمان محدود و مأموریت‌های داستانی را انجام دهند و درباره مواردی مثل سفر کلاد به میدکار و رابطه اریث با مادرش اطلاعاتی کسب کنند.

انتشار بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis برای پلتفرم رایانه‌های شخصی تایيد شده است، بااین‌حال هنوز از تاریخ عرضه آن اطلاعی نداریم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده