نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Hades برای آیفون و آیپد منتشر می‌شود

به‌زودی مشترکان سرویس نتفلیکس در سیستم‌عامل iOS قادر خواهند بود تا بازی Hades را تجربه کنند.

بازی Hades یکی از بهترین آثار مستقل چند سال اخیر است که توسط استودیوی سوپرجاینت گیمز توسعه پیدا کرده است. این بازی در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شد و یک سال بعد نیز در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفت. اکنون درحالی‌که استودیوی سوپرجاینت گیمز روی دنباله این بازی با نام Hades II کار می‌کند، اعلام شده که نسخه اول برای پلتفرم جدیدی عرضه خواهد شد.

طبق اعلام نتفلیکس، در آینده‌ای نزدیک بازی Hades در دسترس کاربران سیستم‌عامل iOS قرار خواهد گرفت، البته تنها مشترکان نتفلیکس در آیفون و آیپد قادر خواهند بود تا بازی را تجربه کنند. هنوز تاریخ انتشاری برای بازی اعلام نشده و نتفلیکس تنها گفته است که در سال ۲۰۲۴ مشترکان نتفلیکس به‌طور انحصاری به آن دسترسی خواهند شد.

این ساخته تحسین شده استودیوی سوپرجاینت گیمز در زمان انتشار خود موفق شد تا جوایز معتبر مختلفی را ببرد، مثل بهترین بازی اکشن در گیم آواردز، بهترین بازی سال در دایس آواردز، بهترین بازی سال به انتخاب توسعه‌دهندگان و بهترین بازی سال در بفتا. Hades تنها بازی نتفلیکس در موبایل نیست و مشترکان این سرویس در حال حاضر به ۸۰ بازی دیگر مثل Football Manager 2024 ،Tomb Raider Reloaded ،TMNT: Shredder’s Revenge و Samurai Shodown دسترسی دارند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده