نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

سازنده Baldur’s Gate 3 امیدوار است بازی‌های بیشتری در سبک آن ساخته شوند

استودیو لاریان پس از موفقیت بازی Baldur’s Gate 3 می‌خواهد تا توسعه‌دهندگان دیگر نیز به تولید آثاری در این سبک روی بیاورند.

بازی Baldur’s Gate 3 یکی از موفق‌ترین آثار سال جاری بود که اخیرا در مراسم گلدن جوی استیک اواردز ۲۰۲۴ موفق به دریافت ۷ جایزه ازجمله جایزه بهترین بازی سال شد. سون وینکه، بنیان‌گذار و مدیرعامل استودیو لاریان نیز در جریان مراسم Golden Joystick Awards مصاحبه‌ای با رسانه گیمز رادار پلاس داشت.

استودیو لاریان امیدوار به افزایش توسعه بازی‌های مشابه بالدرز گیت ۳ است

سون وینکه در این مصاحبه درباره اشتیاق خود برای ورود دیگر استودیوها و تیم‌های بازی‌سازی به زیر-سبک CRPG (نقش‌آفرینی کامپیوتری) صحبت کرد و گفت که امیدوار است پس از موفقیت چشم‌گیر Baldur’s Gate 3 آثار بیشتری در این سبک ساخته شوند.

سون وینکه در این‌باره اظهار داشت: «ما همیشه روی ساختن بازی خود تمرکز زیادی می‌کنیم و بسیاری از افراد محتوای زیادی را به آن اضافه می‌کنند تا بازی مطابق انتظارمان باشد. بنابراین امیدوارم بازی‌های نقش‌آفرینی کامپیوتری بیشتری مثل این بازی وجود داشته باشند. بازی Baldur’s Gate 3 اثری است که نه‌تنها من، بلکه بسیاری از افراد دیگر در این صنعت مایل به تجربه آن هستند؛ بنابراین به نظرم اگر بازی‌هایی در این سبک عرضه شوند که داستانی مشابه با آثار قبلی نداشته باشند، بسیار عالی خواهد شد. من مشتاقانه منتظر انتشار این نوع از بازی‌ها هستم.»

بازی Baldur’s Gate 3 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 قابل تجربه است و پیش از پایان سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده