نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

احتمال بازگشت سایلنت هیل در قالب پروژه‌های بزرگ کونامی

به نظر می‌رسد که شرکت کونامی قصد دارد تا با استخدام نیروهای جدید بازی‌های بیشتری از مجموعه Silent Hill تولید کند.

تاکنون ساخت چند بازی جدید از مجموعه Silent Hill رسما تائید شده است: ریمیک بازی Silent Hill 2 استودیو بلوبر تیم، بازی Silent Hill: Townfall  استودیو NeoBards Entertainment و بازی Silent Hill f استودیو No Code. بااین‌حال شایعاتی از توسعه چندین پروژه معرفی‌نشده دیگر از سایلنت هیل نیز به گوش می‌رسد. همچنین به‌نظر می‌رسد که کونامی درصدد آغاز تولید بازی‌های دیگری از این مجموعه با استخدام نیروها و بازی‌سازهای بیشتر است.

چندین سال بود که توسعه بازی‌های بزرگ و پرهزینه کنسولی از برنامه‌های کونامی خارج شده بودند و سری PES تنها مجموعه‌ای بود که این شرکت روی آن کار می‌کرد. اکنون اما همه چیز فرق می‌کند و کونامی می‌خواهد با چندین پروژه مختلف مجموعه‌ بازی‌های Metal Gear Solid و Silent Hill را احیا کند. شرکت کونامی اخیرا در پست جدید خود در شبکه اجتماعی ایکس از برنامه خود برای استخدام نیروهای جدید برای مشارکت در تولید بازی‌های تازه نوشت.

در متن آگهی شغلی اخیر شرکت کونامی آمده است: «گروه The Silent Production Team هنرمندها، طراحان، مهندس‌ها و مدیران پروژه را استخدام می‌کند. لطفا در این پروژه به ما بپیوندید که طرفدارهای زیادی در خارج از کشور دارد! این کار فرصتی برای مشارکت در تولید بازی در یک محیط توسعه پیشرفته را برای شما فراهم می‌کند.»

باتوجه‌به اینکه تمام بازی‌های معرفی‌شده سری بازی‌های Silent Hill توسط تیم‌ها و استودیوهای غیر داخلی کونامی مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند، این آگهی شغلی می‌تواند به این معنا باشد که خود کونامی نیز مشغول توسعه پروژه‌های معرفی‌نشده جدیدی از این مجموعه پرطرفدار است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده