نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳

احتمال اضافه شدن بازی Up به پلی استیشن پلاس پریمیوم

به نظر می‌رسد دیزنی برنامه دارد تا بازی Up را که براساس انیمیشن محبوب پیکسار ساخته شده است به پلی استیشن پلاس پریمیوم اضافه کند.

شرکت سونی مدتی است که امکان تجربه نسخه شبیه‌سازی شده برخی از بازی‌های پلی استیشن 1 و PSP را برای مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم فراهم کرده است، بااین‌حال ناشرهای کمی از این قابلیت حمایت کرده‌اند. دیزنی یکی از شرکت‌هایی بوده که در این مدت همکاری خوبی با سونی داشته است و احتمالا به‌زودی بازی‌های قدیمی بیشتری را به پلی استیشن پلاس پریمیوم اضافه کند.

اخیرا وب‌سایت Gematsu گزارش داده که هیئت رده‌بندی سنی بازی‌ها در کشور تایوان بازی Up را برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 رده‌بندی کرده است. بنابراین احتمال دارد تا به‌زودی این بازی نیز به جمع آثار قابل تجربه در پلی استیشن پلاس پریمیوم بپیوندد.

بازی Up با اقتباس از انیمیشن محبوب شرکت پیکسار ساخته شده است. این اثر توسط استودیوی آسوبو، سازنده A Plague Tale: Innocence توسعه پیدا کرده است و در سال ۲۰۰۹ برای کنسول PSP منتشر شد. اکنون پس از ۱۴ سال، احتمالا تا مدتی دیگر بازی Up در کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز قابل‌ تجربه خواهد بود. دیزنی پیش از این بازی Toy Story 3 را نیز به پلی استیشن پلاس پریمیوم اضافه کرده بود.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده