نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۰

احتمال انتشار Senua’s Saga: Hellblade 2 در نیمه دوم سال ۲۰۲۴

این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی مورد انتظار Senua’s Saga: Hellblade 2 قرار نیست زودتر از نیمه دوم سال میلادی آینده به‌دست بازیکن‌ها برسد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی از مهم‌ترین آثار انحصاری پلتفرم‌های ایکس باکس است که نخستین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و قرار است تا حدود یک سال آینده سفر طولانی توسعه آن به پایان برسد تا بازیکن‌ها بتوانند نتیجه نهایی تلاش‌های چند ساله استودیوی نینجا تئوری را تجربه کنند. اوایل سال میلادی جاری، شرکت مایکروسافت به‌طور رسمی تائید کرد که دنباله بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

حالا مت بوتی که اخیرا به‌عنوان رئیس جدید محتوا و استودیوهای ایکس باکس معرفی شده، در جدیدترین قسمت از پادکست The Fourth Curtain حضور پیدا کرده است. بوتی در این مصاحبه کمی درباره برنامه‌های طولانی‌مدت ایکس باکس و همچنین هدف مایکروسافت برای انتشار یک بازی بزرگ جدید در هر سه ماه صحبت کرد. او در بخشی از صحبت‌های خود تائید کرد که در ابتدا دو بازی Ara: History Untold و Towerborne عرضه خواهند شد و سپس در ادامه سال ۲۰۲۴ بازی مورد انتظار Senua’s Saga: Hellblade 2 در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

از آن جایی که بازی‌های Ara: History Untold و Towerborne برای عرضه در نیمه اول سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند و همچنین تائید شده دو بازی Microsoft Flight Simulator 2024 و Avowed نیز در همین سال منتشر می‌شوند، می‌توان انتظار داشت که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

طبق آخرین اطلاعاتی که توسط استودیوی نینجا تئوری منتشر شده، بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در حال حاضر به یک نقطه عطف در روند توسعه خود رسیده و هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی است. این بازی در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده