نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۱

شایعه: ساخت بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare 3 در کمتر از ۱۶ ماه

اخیرا اطلاعاتی از برنامه‌های اولیه برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 فاش شده است و متوجه شدیم که کمپین آن در طول ۱۶ ماه ساخته شده است.

مدت کمی از در دسترس قرار گرفتن کمپین داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 می‌گذرد، اما این اثر چندان در جلب نظر طرفداران موفق نبوده است. کوتاه بودن مدت زمان و عدم جذابیت داستانی از جمله عوامل شکست کمپین جدیدترین نسخه Call of Duty هستند. حالا اطلاعات بیشتری از این بازی فاش شده است. جیسون شرایر، خبرنگار رسانه بلومبرگ اخیرا بخشی از اطلاعاتی که در صحبت با منابع خود به‌دست آورده را به اشتراک گذاشته است.

این‌طور که شرایر فاش کرده است، کمپین داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 تنها در طول ۱۶ ماه توسعه پیدا کرده است. او همچنین تایید کرد که این بازی در ابتدا یک بسته الحاقی و اسپین‌آف برای Call of Duty: Modern Warfare 2 بوده است که بازیکنان‌ها را به مکزیک می‌برد، اما درنهایت برنامه‌ها تغییر کرد و Modern Warfare 3 به یک بازی جدا و دنباله‌ای برای Modern Warfare 2 تبدیل شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

علاوه‌براین گفته شده تیم سازنده بازی در استودیوی اسلج‌همر گیمز در طول توسعه برنامه استرس‌زا و سختی داشته است. پس از اتمام ساخت بازی Call of Duty: Vanguard، اکتیویژن قرار بود تا دیگر به این تیم به اندازه کافی برای توسعه پروژه‌ها وقت بدهد تا اعضای آن استرس کمتری داشته باشند و مجبور نباشند تا دیرهنگام و روزهای تعطیل کار کنند، اما در ادامه اکتیویژن وظیفه ساخت Modern Warfare 3 را به آن‌ها سپرد که این باعث ناراحتی تیم اسلج‌همر گیمز شده است.

علاوه‌بر‌این، اسلج‌همر در ابتدا قصد داشته تا دنباله‌ای برای Call of Duty: Advanced Warfare بسازد، اما با ورود Modern Warfare 3 این برنامه لغو شد. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 هم‌اکنون در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس قابل تجربه است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده