نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

عملکرد بی‌نظیر Tales of Arise در زمینه فروش

یوسوکه تومیزاوا، تهیه‌کننده Tales of Arise در گفت‌وگو با رسانه 4Gamer از فروش «بی‌سابقه» بازی سخن گفت.

بازی Tales of Arise در زمان انتشار در سال ۲۰۲۱ مورد استقبال منتقدها قرار گرفت و تاکنون عملکرد خوبی در زمینه فروش داشته است. در ماه آوریل سال گذشته اعلام شد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی، بندای نامکو آمار جدیدی از میزان فروش بازی را منتشر کرد.

یوسوکه تومیزاوا، تهیه‌کننده Tales of Arise اخیرا در مصاحبه با رسانه 4Gamer اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی از زمان عرضه چه میزان فروش داشته است. او در این‌باره اظهار داشت: «تعداد زیادی بازیکن تازه‌وارد و گیمرهایی وجود داشتند که برای مدت زیادی بازی را تجربه نکرده بودند. ما توانستیم بیش از ۲.۷ میلیون نسخه از بازی را در سراسر جهان بفروشیم که این میزان فروش برای یکی از نسخه‌های مجموعه Tales بی‌سابقه است».

شرکت Bandai Namco اخیرا بسته الحاقی جدیدی با نام Beyond the Dawn را برای بازی Tales of Arise منتشر کرد. بازیکن‌ها درحال‌حاضر می‌توانند بسته الحاقی Beyond the Dawn و بازی اصلی را در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر تجربه کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده