نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

نمایش گرافیک نسخه نینتندو سوییچ در تریلر بازی Hogwarts Legacy

شرکت WB Games و استودیو آوالانچ سافتور نخستین تریلر پورت نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy را پخش کردند.

با اینکه چند ماه از انتشار Hogwarts Legacy می‌گذرد، کاربران نینتندو سوییچ باید زمان بیشتری را نسبت‌به کاربران سایر کنسول‌ها برای تجربه این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز منتظر بمانند. زمان زیادی تا راه‌یابی هاگوارتز لگسی به کنسول هیبریدی نینتندو باقی نمانده است و این نسخه هفته آینده از راه می‌رسد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت WB Games و استودیو آوالانچ سافتور تریلر جدیدی از نسخه نینتندو سوییچ را پخش کردند.

دانلود ویدیو از آپارات

این تریلر برای اولین‌بار به نمایش گیم‌پلی پورت نینتندو سوییچ بازی Hogwarts Legacy می‌پردازد؛ هرچند اخیرا تعدادی تصویر از این نسخه منتشر شد. براساس آنچه در تریلر نشان داده می‌شود، گرافیک این نسخه قابل قبول است. جای تعجبی ندارد که توسعه‌دهندگان برای اجرای بازی روی سخت‌افزار ضعیف‌تر نینتندو سوییچ مجبور به کنارگذاری برخی از المان‌های بصری و جنبه‌های فنی بودند، اما با همه این تفاسیر، این نسخه بسیار خوب به‌نظر می‌رسد.

بازی Hogwarts Legacy درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. کاربران نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۲ (۱۴ نوامبر ۲۰۲۳) می‌توانند به تجربه بازی هاگوارتز لگسی بپردازند. در گذشته استودیو آوالانچ سافتور اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی تا ماه مه ۲۰۲۳ بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده