نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی بعدی Mass Effect احتمالا تا سال ۲۰۲۹ عرضه نمی‌شود

بایوور از اواخر سال ۲۰۲۰ تیزرهایی از نسخه بعدی Mass Effect را به اشتراک می‌گذارد، اما احتمالا هنوز چندین سال تا عرضه آن باقی مانده است.

در ماه دسامبر ۲۰۲۰ بایوور از شروع کار روی نسخه بعدی مجموعه بازی‌های Mass Effect خبر داد، اما این استودیو تاکنون تنها تیزرهای کوتاه، پوسترها و مواردی مشابه از بازی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این هفته نیز تیزر دیگری از بازی در دسترس قرار گرفت، اما درحال‌حاضر نمی‌دانیم که فرآیند توسعه تا چه حدی پیش رفته است.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا فرآیند توسعه بازی خیلی جلو نرفته است. جف گراب، خبرنگار رسانه Giant Bomb در اپیزود اخیر پادکست Game Mess Mornings اعلام کرد که نسخه بعدی بازی Mass Effect «به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود.» همان‌طور که جف گراب گفت، این بازی از همان الگوی بازاریابی و انتشار بازی Dragon Age: Dreadwolf پیروی می‌کند که پس از معرفی در سال ۲۰۱۸ احتمالا در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد. درنتیجه نسخه بعدی مس افکت ممکن است تا سال ۲۰۲۸ یا حتی سال ۲۰۲۹ در دسترس بازیکن‌ها قرار نگیرد.

استودیو BioWare در ماه اوت تأیید کرد که بازی بعدی Mass Effect هنوز در مرحله پیش-تولید است. با اینکه جزئیات زیادی از این بازی در دست نیست، اما گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این نسخه برعکس بازی Mass Effect: Andromeda محصول ۲۰۱۷ اثری جهان-باز نیست و با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده