نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

فروش چشمگیر بازی اسپایدرمن ۲

بازی ابرقهرمانی جهان-باز Marvel’s Spider-Man 2 استودیو اینسامنیاک گیمز به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافت.

شرکت سونی اخیرا گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۴ را منتشر کرد که شامل آمار جدیدی از میزان فروش بازی‌های انحصاری پلی استیشن نظیر بازی Marvel’s Spider-Man 2 می‌شود. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی اسپایدرمن ۲ از زمان عرضه تا تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) تعداد ۵ میلیون نسخه فروش داشته است. این بازی ابرقهرمانی جهان-باز استودیو اینسامنیاک ظرف مدت ۱۱ روز موفق به این میزان فروش شده است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و در ۲۴ ساعت نخست عرضه توانست بیش از ۲.۵ میلیون نسخه بفروشد. این بازی گوی سبقت را از بازی God of War Ragnarok ربود و رکورد سریع‌ترین فروش طی یک روز میان تمام آثار انحصاری پلی استیشن را به نام خود ثبت کرد. پیش از این رگناروک با ثبت فروش ۵ میلیون نسخه در یک هفته پرچم‌دار سریع‌ترین میزان فروش بود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در زمان عرضه فاقد چندین قابلیت جذاب نظیر حالت New Game Plus و گزینه Mission Replay بود که در آینده نه‌چندان دور در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. این بازی انحصاری فاقد کو-آپ است و به‌صورت کامل روی ارائه یک ماجراجویی حماسی تک‌نفره تمرکز دارد. به‌نظر می‌رسد که توسعه یک نسخه فرعی از بازی اسپایدرمن با تمرکز روی کاراکتر ونوم توسط استودیو اینسامنیاک گیمز دور از ذهن نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده