نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

عملکرد درخشان مورتال کامبت ۱ در زمینه فروش

مدیرعامل Warner Bros. Discovery در کنفرانس مالی سه ماهه اخیر شرکت از فروش نزدیک به ۳ میلیون نسخه از مورتال کامبت ۱ خبر داد.

چندی قبل بازی Mortal Kombat 1 در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و با استقبال خوبی از سوی منتقدها مواجه شد. با اینکه برخی از جنبه‌های مورتال کامبت ۱ نتوانست در جلب نظر گیمرها موفق ظاهر شود، اما اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی مبارزه‌ای تا به این لحظه عملکرد چشم‌گیری در زمینه فروش داشته است.

دیوید زاسلاو، مدیرعامل Warner Bros. Discovery در کنفرانس مالی سه ماهه اخیر شرکت تأیید کرد که بازی Mortal Kombat 1 با گذشت تقریبا ۲ ماه از عرضه نزدیک به ۳ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. نظر به اینکه بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) روانه بازار شد، تاکنون فروش خوبی داشته است.

طرفدارها می‌توانند در آینده منتظر انتشار محتوای پس از عرضه زیادی برای بازی Mortal Kombat 1 باشند. استودیو NetherRealm اخیرا اعلام کرد که کاراکترهای Omni-Man و Tremor در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۲ (۱۶ نوامبر ۲۰۲۳) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. این در حالی است که خریداران بسته Kombat Pack یا نسخه Premium بازی مورتال کامبت ۱ می‌توانند از تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ (۹ نوامبر ۲۰۲۳) به تجربه این دو کاراکتر بپردازند.

بازی Mortal Kombat 1 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده