نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۵

GTA 6 رسما تایید شد؛ زمان پخش تریلر

رییس راک‌استار ضمن تایید رسمی بازی GTA 6، از زمان پخش اولین تریلر آن هم رونمایی کرد. 

صبح امروز و به نقل از جیسون شرایر، اعلام شد که که احتمالا بازی GTA 6 خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رود رسما تایید و معرفی خواهد شد و حال سم هوزر، رییس راک‌استار، رسما این خبر را تایید کرده است. هوزر با انتشار توییتی رسما بازی GTA 6 را تایید کرد و اعلام کرد که به‌زودی اولین تریلر این بازی پخش خواهد شد. 

به‌طور دقیق‌تر، هوزر در توییت خود اعلام کرده که طرفداران می‌توانند اوایل ماه دسامبر (دسامبر از ۱۰ آذر آغاز می‌شود) منتظر اولین تریلر از نسخه جدید مجموعه GTA باشند. این زمان مصادف با سالگرد ۲۵ سالگی تاسیس راک‌استار است و موقع بسیار مناسبی برای رونمایی از یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌ها به‌حساب می‌آید. 

هوزر جزییات بیش‌تری از بازی به‌اشتراک نگذاشته است و هوزر اشاره کرده است که راک‌استار برای به‌اشتراک‌گذاری تجربه‌های جذاب با طرفدارانش طی سال‌های پیش‌ِرو بسیار هیجان‌زده است. تقریبا اوایل سال گذشته میلادی بود که اعلام شد روند توسعه GTA 6 به‌خوبی پیش می‌رود و پس از آن هم شاهد یک لیک عظیم از اطلاعات بازی بودیم که با واکنش‌های زیادی از سمت گیمر‌ها و بازیسازان روبه‌رو شد. 

به هر حال GTA بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ است و از همین الان باید لحظه‌شماری کنیم تا اولین تریلر نسخه جدید آن منتشر شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده