نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

زمان اعلام نامزدهای گیم اواردز ۲۰۲۳

زمان رونمایی از نامزدهای مراسم The Game Awards 2023 به میزبانی جف کیلی با پخش ویدیو جدیدی اعلام شد.

رویداد The Game Awards 2023 یک ماه دیگر از راه می‌رسد. این مراسم که توسط جف کیلی میزبانی می‌شود، معمولا آخرین رویداد مهم گیمینگ پیش از پایان سال است. با اینکه فاصله زیادی تا برگزاری این رویداد نداریم، هنوز از نامزدهای این مراسم رونمایی نشده است. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این وضع به‌زودی تغییر می‌کند.

حساب توئیتر گیم اواردز با انتشار توئیت جدیدی تأیید کرد که طرفدارها باید رأس ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۲۲ آبان به‌وقت ایران منتظر رونمایی از نامزدهای مراسم The Game Awards 2023 باشند. همان‌طور که در این توئیت آمده است، نامزدها در بیش از ۳۰ شاخه مختلف معرفی خواهند شد. بسیار محتمل است که برخی از بازی‌های نینتندو نامزد دریافت جایزه شوند. یک ویدیو برای نمایش زمان رونمایی از نامزدها نیز پخش شد که در انتهای مطلب قابل مشاهده است.

رویداد گیم اواردز ۲۰۲۳ برای برگزاری در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) در نظر گرفته شده است. این مراسم درکنار معرفی بهترین بازی سال به نمایش بازی‌های آتی و آثار معرفی‌نشده نیز می‌پردازد. سال قبل بازی Elden Ring نه‌تنها به‌عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد، بلکه جایزه بهترین کارگردانی هنری و بهترین بازی نقش‌آفرینی را نیز به خانه برد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع MyNintendoNews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده