نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

GTA 6 احتمالا خیلی زودتر از انتظار معرفی می‌شود

رسانه بلومبرگ گزارش داد که شرکت راک‌استار گیمز برای رونمایی از بازی Grand Theft Auto 6 در روزهای آتی برنامه دارد.

به گفته افرادی که با برنامه‌های راک‌استار گیمز آشنایی دارند، این شرکت زیرمجموعه Take-Two Interactive برای معرفی بازی مورد انتظار Grand Theft Auto 6 در روزهای آتی هفته جاری برنامه دارد. این افراد از رسانه بلومبرگ خواستند که ناشناس باقی بمانند؛ زیرا مجاز به انتشار چنین جزئیاتی نیستند. ظاهرا شرکت Rockstar Games قصد دارد تا در ماه آینده تریلر جدیدی از بازی جی‌تی‌ای ۶ را همزمان با ۲۵ سالگی خود با طرفدارها به اشتراک بگذارد.

راک‌استار گیمز هنوز این موارد را تأیید یا تکذیب نکرده است. هیچ بازی ویدیویی دیگری به اندازه Grand Theft Auto VI نتوانسته است تا شور و اشتیاق طرفدارها و سرمایه‌گذارها را برانگیزد. بازی Grand Theft Auto V، نسخه قبلی مجموعه تاکنون بیش از ۱۸۵ میلیون نسخه فروش داشت و دومین بازی ویدیویی پرفروش تاریخ به‌شمار می‌آید. بازی ماینکرفت در حالی لقب پرفروش‌ترین بازی تمام ادوار را یدک می‌کشد که در موبایل نیز قابل تجربه است.

سال گذشته هکرها چندین ساعت از ویدیوهای اولیه بازی GTA 6 را پخش کردند. شرکت راک‌استار افشای چنین اطلاعاتی را ناشی از «نفوذ در شبکه» عنوان کرد و گفت که «آن‌ها در صورت آمادگی بازی جزئیات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهند.» اوایل سال جاری دو نوجوان بریتانیایی برای هک راک‌استار مجرم شناخته شدند. به گزارش بلومبرگ، بازی جی‌تی‌ای ۶ در نسخه‌ای خیالی از میامی جریان دارد و دارای دو شخصیت قابل بازی خواهد بود.  


منبع بلومبرگ
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده