// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۳

بازی The Expanse: A Telltale Series به‌زودی روی استیم عرضه خواهد شد

ظاهرا نسخه پی‌سی بازی The Expanse: A Telltale Series به‌زودی از انحصار فروشگاه اپیک خارج می‌شود و برای استیم عرضه خواهد شد.

دو استودیوی تل‌تیل گیمز و دک ناین در ماه سپتامبر با عرضه پنجمین و آخرین قسمت بازی The Expanse: A Telltale Series، پرونده این بازی را بسته بودند. اکنون به نظر می‌رسد بازی برای پلتفرم دیگری هم عرضه خواهد شد.

در زمان عرضه، این بازی روی پی‌سی تنها ازطریق فروشگاه اپیک عرضه شده بود؛ اما احتمالا به‌زودی روی استیم هم منتشر خواهد شد. با اینکه هنوز تل‌تیل به‌طور رسمی چنین خبری را اعلام نکرده است، اما به‌تازگی صفحه استیم بازی راه‌اندازی شده است. البته زمان عرضه بازی The Expanse: A Telltale Series روی استیم مشخص نیست و تنها به عبارت «به‌زودی» بسنده شده است.

بازی The Expanse: A Telltale Series در حال حاضر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. قرار است در پاییز یک اپیزود اضافی با محوریت کریسین آواسارالا هم برای آن منتشر شود.

The Expanse اولین بازی تل‌تیل پس از بازگشایی دوباره آن بود. این استودیو همچنین در حال کار روی The Wolf Among Us 2 است؛ هرچند این گفته می‌شود این بازی در پشت پرده با مشکلات مختلفی رو‌به‌رو شده است. تل‌تیل اخیرا با تعدیل نیرو هم مواجه شده بود و طبق گزارش‌ها، بیشتر تیم توسعه ولف امانگ آس ۲ در جریان این اخراج‌ها از آن جدا شدند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده