نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۵

اشاره دوباره به دردویل توسط کارگردان Marvel’s Spider-Man 2

کارگردان Marvel’s Spider-Man 2 باری دیگر به حضور دردویل در این بازی اشاره کرده است.

در اولین قسمت بازی Marvel’s Spider-Man ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز شاهد چند اشاره به دردویل بودیم که حضور این شخصیت را در دنیای بازی تایید می‌کرد. در یکی از بخش‌های نقشه نیویورک، تابلوی «نلسون و مورداک: وکلای دادگستری» وجود داشت، اما این تابلو در نسخه دوم از بازی حذف شد. اکنون اینسامنیاک گیمز با انتشار به‌روزرسانی جدید Marvel’s Spider-Man 2 باری دیگر این تابلو را به نقشه بازی اضافه کرده است.

برایان اینتیهار، کارگردان بازی نیز در واکنش به این اتفاق در توییتر خود نوشت: «فکر می‌کنم آن‌ها اجاره خود را پرداخت کرده‌اند.» او مدتی در مصاحبه خود با رسانه IGN نیز به دردویل اشاره کرده بود، اما اکنون در مهمانی شنیدن موسیقی متن بازی Marvel’s Spider-Man 2 اشاره واضح‌تری به دردویل داشت و زمانی‌که این رویداد به پایان رسید، گفت: «دردویل کجاست؟»

درکنار این، اینسامنیاک گیمز در حال حاضر روی بازی The Wolverine کار می‌کند که مدتی پیش رسما تایيد شد در جهان بازی Spider-Man جریان خواهد داشت. این دو بازی در جهان ۱۴۰۸ مارول جریان دارند. هم‌اکنون می‌توانید بازی Marvel’s Spider-Man 2 را به شکل انحصاری در کنسول پلی استیشن 5 تجربه کنید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده