نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۸

ریمیک Silent Hill 2 احتمالا شامل داستان منشا پیرامید هد می‌شود

این‌طور که به نظر می‌رسد، ریمیک بازی Silent Hill 2 قرار است شامل داستان گذشته کله هرمیپیرامید هد شود.

مجموعه Silent Hill حدود یک دهه در سکوت کامل به‌سر می‌برد و آخرین نسخه از آن در زمان کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شده بود. زمانی هیدئو کوجیما، خالق مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid و Death Stranding روی یک بازی جدید از Silent Hill برای کنسول پلی استیشن 4 کار می‌کرد، اما پس از اختلافاتی که بین او و شرکت کونامی پیش آمد، توسعه این بازی لغو شد.

اکنون کونامی با همکاری استودیوی بلوبر تیم، سازنده بازی‌های Layers of Fear و The Medium در حال توسعه ریمیک بازی Silent Hill 2 به‌عنوان بخشی از برنامه خود برای احیای مجموعه Silent Hill است. حالا گزارشی منتشر شده است که از اضافه شدن بخش‌های کاملا جدیدی به این ریمیک توسط بلوبر تیم خبر می‌دهد.

در این گزارش آمده است که ریمیک Silent Hill 2 شامل بخشی با محوریت داستان منشا پیرامید هد، شخصیت منفی بازی می‌شود. این داستان قرار است نشان دهد که این شخصیت چگونه به آن چیزی که درنهایت در بازی می‌بینیم، تبدیل می‌شود. البته در حال حاضر مشخص نیست که این داستان به چه شکلی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. ممکن است بخش مربوط‌به کله هرمیپیرامید هد در داستان اصلی بازی گنجانده شود یا اینکه به شکل یک بسته الحاقی عرضه شود.

ریمیک بازی Silent Hill 2 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده