نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

تأکید کارگردان بازی چندنفره The Last of Us به ادامه توسعه پروژه

وینیت آگاروال، کارگردان بازی مولتی‌پلیر The Last of Us با انتشار توئیت جدیدی گفت که همچنان روی این پروژه کار می‌کند.

ماه گذشته رسانه کوتاکو با انتشار یک گزارش ادعا کرد که استودیو Naughty Dog تا پایان ماه «حداقل» تعداد ۲۵ کارمند قراردادی خود را اخراج خواهد کرد و با اینکه بازی چندنفره The Last of Us به‌طور کامل لغو نشده است، اما توسعه آن تقریبا به حالت تعلیق درآمده است. درحالی‌که استودیو ناتی داگ این موارد را تأیید یا تکذیب نکرد، اما اکنون کارگردان بازی با انتشار توئیت جدیدی به طرفدارها اطمینان داد که آن‌ها هنوز روی این پروژه کار می‌کنند.

وینیت آگاروال، کارگردان بازی مولتی‌پلیر The Last of Us اخیرا به‌مناسبت تکمیل بازی Super Mario Bros توئیت جدیدی را منتشر کرد. این کارگردان در توئیت یادشده تأیید کرد که هنوز روی بازی چندنفره لست آو آس کار می‌کند.

استودیو ناتی داگ در ماه مه دلیل غیبت بازی مولتی‌پلیر The Last of Us از رویدادها را نیاز به زمان بیشتر برای توسعه اعلام کرد. پس از آن گزارش‌های متعددی منتشر شد که از مواجهه این پروژه با مشکلات فراوان حکایت داشتند. در یک برهه زمانی نیز ادعا شد که این بازی لغو شده است؛ هرچند این ادعا با اظهارات اخیر کارگردان بازی رد می‌شود.

نظر به اینکه بیش از یک سال از معرفی بازی مولتی‌پلیر The Last of Us می‌گذرد و تاکنون تنها یک تصویر مفهومی از پروژه منتشر شده است، طرفدارها احتمالا باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی در آینده نه‌چندان دور باشند. شاید ناتی داگ در مراسم گیم اواردز امسال سکوتش را بشکند و اطلاعات بیشتری از پروژه را در اختیار طرفدارها قرار دهد؛ خصوصا که بازی‌های فرست-پارتی زیادی برای انتشار در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته نشده است.


منبع MP1st
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده