// جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۳

IO Interactive: بازی جدید جیمز باند بهترین فانتزی جاسوسی ممکن را ارائه می‌کند

IO Interactive ادعا می‌کند که بازی جدید 007 بیشتر شبیه به فیلم‌های جیمز باند دنیل کریگ است.

شرکت IO Interactive همزمان با پشتیبانی از بازی Hitman World of Assassination مشغول ساخت دو پروژه دیگر است که شامل یک بازی فانتزی نقش‌آفرینی با نام Project Dragon و یک بازی از دنیای جیمز باند با نام Project 007 می‌شود.

پروژه ۰۰۷ به‌عنوان یک داستان جدید از جیمز باند در حال توسعه است و بااین‌که اطلاعات زیادی به‌جز احتمال داشتن داستان‌سرایی سندباکس مانند سری هیتمن از گیم‌پلی آن در دسترس نیست، آی‌او اینتراکتیو ادعا می‌کند که این بازی «بهترین فانتزی جاسوسی» را ارائه خواهد کرد. هاکان ابران، مدیرعامل IO Interactive، طی مصاحبه‌ای با مجله EDGE اعلام کرد که این نسخه «بیشتر به دنیل کریگ نزدیک است تا به راجر مور» و ساختار گیم‌پلی آن «احتمال می‌رود که تجربه خطی‌تری نسبت به آزادی‌ عمل در سری هیتمن ارائه کند».

همچنین احتمال وجود گجت‌های جیمز باند زیاد است اما هنوز چیزی تایید نشده است. با وجود نام بردن از دو بازیگری که به‌عنوان جیمز باند ایفای نقش کرده‌اند، پروژه ۰۰۷ جیمز باند جدیدی را به تصویر می‌کشد. به‌هرحال این شرکت در حال بررسی تمامی منابع ۰۰۷ مانند فیلم‌ها و کتاب است‌ها تا بتواند نسخه خاص خودش را بسازد.

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای Project 007 در نظر گرفته نشده است اما براساس گزارش مالی شرکت سازنده‌اش، احتمال می‌رود در تاریخ آوریل ۲۰۲۵ تا مارس ۲۰۲۵ عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده