نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

مبارزات خشونت‌بار آمنی-من در تریلر گیم‌پلی مورتال کامبت ۱

استودیو ندررلم با پخش تریلر گیم‌پلی جدیدی از زمان راه‌یابی آمنی-من و ترمور به بازی Mortal Kombat 1 پرده برداشت.

آمنی-من، ابرقهرمانی فرازمینی از نژاد Viltrumite نخستین مبارزی است که در قالب یک بسته الحاقی به بازی Mortal Kombat 1 استودیو NetherRealm اضافه خواهد شد. در گذشته شرکت برادران وارنر یک تریلر برای نمایش این کاراکتر پرقدرت و بی‌رحم به اشتراک گذاشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ندررلم تریلر گیم‌پلی جدیدی از مورتال کامبت ۱ پخش کرده است که جزئیات بیشتری از Omni-Man را در اختیار می‌گذارد.

کاراکتر Omni-Man درکنار پرواز در محیط اطراف و حمله رعدآسا به دشمنان می‌تواند از حملات آن‌ها جاخالی دهد و حریفان را به اطراف پرتاب کند. تریلر گیم‌پلی تازه Mortal Kombat 1 یکی از حرکات مرگبار این مبارز پرقدرت را نشان می‌دهد که شهاب سنگی را از فضا به‌همراه می‌آورد تا روی سر دشمنان آوار کند. این ویدیو ضربه فیتالیتی آمنی-من را نیز به نمایش می‌گذارد که از یک قطار در حال حرکت استفاده می‌کند تا کار حریفش را یکسره کند.

حرکات کاراکتر ترمور، مبارز کامئو بعدی مورتال کامبت ۱ نیز جالب به‌نظر می‌رسند. این مبارز نه‌تنها می‌تواند با پرتاب سنگ دشمنان را به پرواز درآورد، بلکه قادر به پاشیدن مواد مذاب و پرتاب اجسام به سمت آن‌ها است. ضربه فیتالیتی کاراکتر Tremor نیز بسیار ساده است؛ چراکه از یک تخته سنگ بزرگ برای له‌کردن حریفان استفاده می‌کند.

کاراکترهای Omni-Man و Tremor در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۲ (۱۶ نوامبر ۲۰۲۳) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند؛ درحالی‌که خریداران بسته Kombat Pack یا نسخه Premium بازی مورتال کامبت ۱ می‌توانند از تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۲ (۹ نوامبر ۲۰۲۳) به تجربه این دو کاراکتر بپردازند. بازی Mortal Kombat 1 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.

طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار محتوای پس از عرضه زیادی برای بازی Mortal Kombat 1 باشند. استودیو NetherRealm اعلام کرد که کاراکتر پیس‌میکر از مجموعه The Suicide Squad (جوخه انتحار) و کاراکتر کوان چی، یکی از قطب‌های اتحاد مرگبار (Deadly Alliance) و هم‌پیمان شنگ سونگ در زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴، کاراکتر هوم‌لندر از سریال The Boys (پسران) در بهار ۲۰۲۴ و کاراکتر تاکدا تاکاهاشی در تابستان ۲۰۲۴ از راه می‌رسند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده