// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۵

روند ساخت بسته الحاقی بازی Elden Ring به‌خوبی پیش می‌رود

استودیو فرام سافتور بدون اعلام تاریخ مشخصی برای عرضه اعلام کرد که روند ساخت بسته‌الحاقی بازی Elden Ring به خوبی پیش می‌رود.

اوایل امسال استودیو فرام‌سافتور بسته‌الحاقی بازی Elden Ring را با نام Shadow of the Erdtree معرفی کرد؛ بااینکه اخبار زیادی از آن در اختیار عموم قرار نگرفته است اما به نظر می‌سد که روند توسعه به خوبی پیش می‌رود.

طبق اطلاعاتی که از گزارش‌های مالی Kadokawa Corporation، شرکت مادر استودیو فرام‌سافتور منتشر شده است: «زمان مشخصی برای عرضه بسته‌الحاقی بازی الدن رینگ در نظر گرفته نشده است اما روند ساخت آن به خوبی پیش می‌رود.» همچنین در پرس‌وجو‌های بیشتر این شرکت از ارائه تاریخ دقیق عرضه خودداری کرد و گفت: «ما در حال حاضر سخت مشغول ساخت بسته‌الحاقی برای Elden Ring هستیم و تاریخ عرضه‌ای برای اعلام کردن نداریم.»

براساس گفته‌های قبلی شرکت کادوکاوا، احتمال می‌رود که بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring پس از پایان سال مالی جاری یا آوریل ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. همچنین در اخبار دیگر به نظر می‌سد که استودیو فرام‌سافتور در حال استخدام نیرو برای کار روی «پروژه‌های مختلف» است.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است و تاکنون ۲۰/۵ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده