نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

تریلر Silent Hill: Ascension با محوریت معرفی کلی ساختار بازی

درحالی‌که مدت کمی تا انتشار اولین قسمت بازی تعاملی Silent Hill: Asension فاصله داریم، تریلر جدیدی از آن پخش شده است.

شاید بازی Silent Hill: Ascension برجسته‌ترین اثری نباشد که سعی در احیای این مجموعه محبوب ترسناک روان‌شناختی شرکت کونامی دارد، اما این بازی تعاملی از زمان معرفی تاکنون طرفدارهایی پیدا کرده است که منتظر تجربه آن هستند. این بازی به‌زودی با انتشار قسمت اول کار خود را شروع می‌کند؛ بنابراین شرکت Genvid Entertainment تریلر جدیدی برای توضیح دقیق نحوه عملکرد آن به اشتراک گذاشت که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان سریال Silent Hill: Ascension قرار است تا براساس تصمیمات جمعی جامعه کاربران آن پیش برود، همچنین تعدادی پازل، QTE و موارد دیگر نیز وجود دارند که بازیکن‌ها با انجام آن‌ها می‌توانند مسیر این داستان را تعیین کنند. تصمیم‌ها و اقدام‌های بینندگان در طول پخش زنده یک قسمت اثرگذار هستند، اما اگر نتوانستید آن قسمت را تماشا کنید، تا ۲۴ ساعت پس از پخش آن نیز می‌توانید بر روند تصمیم‌گیری‌ها تاثیر بگذارید.

بازی Silent Hill: Ascension به‌طور رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد، اما در صورت خریداری Season Pass بازی به یک‌سری جوایز انحصاری مثل لوازم شخصی‌سازی و امتیاز تاثیرگذاری دسترسی پیدا می‌کنید که وزن بیشتری به تصمیم‌های شما می‌دهد.

شرکت کونامی درکنار بازی Silent Hill: Ascension درحال‌حاضر مشغول توسعه ریمیک بازی Silent Hill 2، بازی Silent Hill: Townfall و بازی Silent Hill f است تا به بهترین شکل ممکن مجموعه سایلنت هیل را احیا کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده