نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹

Resident Evil 9 احتمالا با بالاترین بودجه تاریخ مجموعه ساخته می‌شود

اخیرا اطلاعاتی از بازی معرفی نشده Resident Evil 9 فاش شده است، اثری که احتمالا با بیشترین بودجه در تاریخ سری رزیدنت اویل ساخته می‌شود.

یکی از منابع خبری معتبر و قابل اعتماد با نام Dusk Golem که در گذشته نیز اطلاعات درست زیادی درباره نسخه‌های قبلی مجموعه رزیدنت اویل منتشر کرده بود، اخیرا درباره بازی Resident Evil 9 صحبت کرده که هنوز معرفی نشده است.

با انتشار مطلبی در دیسکورد، Dusk Golem اعلام کرد که توسعه بازی Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ آغاز شده و این اثر قرار است پرونده داستانی را که با بازی Resident Evil 7 Biohazard آغاز شده بود ببندد. او همچنین فاش کرده که این بازی زودتر از سال ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود، بنابراین انتظار می‌رود که Resident Evil 9 یک سال قبل از سالگرد ۳۰ سالگی این مجموعه در سال ۲۰۲۶ در دسترس قرار بگیرد. Dusk Golem گفته که این اثر پرهزینه‌ترین بازی رزیدنت اویل خواهد بود.

علاوه‌بر این، منبع خبری اعلام کرده که بازی Resident Evil 9 دنباله مستقیمی برای Resident Evil Village نخواهد بود و قرار است یک دوره کاملا جدید را در سری رزیدنت اویل آغاز کند. در گذشته گزارش شده بود که این اثر مورد انتظار قرار است آخرین نسخه شماره‌دار رزیدنت اویل باشد و در ادامه، کپکام داستان‌های مستقلی را در بازی‌های این سری روایت خواهد کرد.

در حال حاضر، Resident Evil 4 Remake جدیدترین بازی منتشر شده از این مجموعه است که کاربرهای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس می‌توانند آن را تجربه کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده