نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷

بازی Alan Wake Remastered هزینه ساخت خود را جبران کرد

استودیوی رمدی در جدیدترین گزارش مالی خود از موفقیت تجاری بازی Alan Wake Remastered خبر داده است.

در سال ۲۰۲۱، زمانی‌که هنوز خبری از بازی Alan Wake 2 نبود، استودیوی رمدی نسخه ریمستر Alan Wake را برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی عرضه کرد. اکنون این توسعه‌دهنده فنلاندی اعلام کرده که بازی Alan Wake Remastered به موفقیت مالی رسیده است.

رمدی در گزارش مالی سه‌ماهه آخر خود رسما تایید کرده است که بازی Alan Wake Remastered موفق شده است تا هزینه‌های ساخت و بازاریابی خود را جبران کند و این موضوع بیش‌ازپیش به ارزش مجموعه می‌افزاید، البته نمی‌دانیم که این بازی به‌طور دقیق چند نسخه فروش داشته است. در حال حاضر بازی Alan Wake 2 نیز مدتی کوتاهی است که منتشر شده است، اما آماری از میزان فروش و عمکلرد مالی آن در دسترس نیست.

بازی Alan Wake Remastered در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. همچنین بازی Alan Wake 2، جدیدترین ساخته رمدی هم‌اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. قرار است تا در سال ۲۰۲۴ شاهد انتشار دو بسته الحاقی برای این بازی باشیم. رمدی در حال حاضر مشغول توسعه دنباله بازی Control و ریمیک بازی Max Payne نیز است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده