نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۲

آهنگساز Halo و Destiny از بانجی جدا شد

اخیرا اعلام شده که مایکل سالواتوری، آهنگساز قدیمی بانجی از این استودیو جدا شده است.

پس از اعلام خبر اخراج تعدادی از کارمندان استودیوی بانجی، اکنون مطلع شده‌ایم که مایکل سالواتوری، آهنگساز Halo و Destiny نیز از این تیم جدا شده است. سالواتوری بیش از ۲۵ سال سابقه همکاری با بانجی را داشته است. او نخستین بار در سال ۱۹۹۷ با بازی Myth: The Fallen Lords همکاری خود را با بانجی آغاز کرد و در ادامه نیز موسیقی بازی Halo: Combat Evolved در سال ۲۰۰۱ و مجموعه Destiny و بسته‌های الحاقی آن را ساخت.

هنوز مشخص نیست که مایکل سالواتوری جزو کارمندانی است که در نتیجه تعدیل نیروهای استودیو اخراج شده یا اینکه او به میل خودش بازنشسته شده است. کارسون رید، انیماتور بازی Destiny 2 ادعا کرده که بانجی، سالواتوری را اخراج کرده، اما جز کوردون از ویندوز سنترال گفته است که از منابعش شنیده که این آهنگساز بازنشست شده است.

گزارش‌ها ادعا می‌کنند که استودیوی بانجی هم‌اکنون تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی Destiny 2 با نام The Final Shape و بازی Marathon، دو پروژه مهم خود را عقب انداخته است. The Final Shape برای عرضه در فوریه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، اما طبق اعلام بلومبرگ اکنون این بسته الحاقی در ماه ژوئن ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین بازی Marathon هم که در خرداد امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی معرفی شده بود، طبق گزارش‌ها برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون عرضه آن تا سال ۲۰۲۵ عقب افتاده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده