// سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۳

تعدیل نیرو استودیو بانجی تایید شد

مدیرعامل استودیو بانجی تعدیل نیرو این استودیو را رسما تایید و اعلام کرد.

پیتر پارسنز (Peter Parsons)، مدیرعامل استودیو Bungie طی توییتی تعدیل نیرو در بانجی را تایید کرد: «امروز روز ناراحت‌کننده‌ای در بانجی است چراکه باید با همکارانی که در این استودیو تأثیرگذار بوده‌اند خداحافظی کنیم. کارهایی که این افراد برای بانجی و بازی‌هایمان انجام داده‌اند بسیار بزرگ است و تا آینده‌ی دور عضوی از این استودیو به شمار خواهند آمد؛ این افراد بسیار مستعد هستند و اگر شما در شرکت‌های خود جای خالی دارید، من تمامی این کارمندان را پیشنهاد می‌کنم.»

بازخوردهای این خبر مثبت نبوده است و برای گروهی این سوال مطرح شد که بانجی چه هزینه‌ای را برای تصاحب شدن توسط سونی پرداخت کرده است؛ به‌خصوص زمانی‌که ۱/۲ میلیارد دلار برای دادن انگیزه به حفظ کارمندان پرداخت شده بود. پارسنز رقم مشخصی برای تعدیل نیرو در بانجی را در اختیار عموم قرار نداد اما لیانا روپرت (Liana Ruppert) و مایکل سالواتوری (Michael Salvatori)، آهنگساز با سابقه بانجی این استودیو را ترک کرده‌اند.

پس از استودیوهای 343 اینداستریز و کوالیشن و تعطیل شدن استودیو Volition، حالا نوبت به بانجی برای تعدیل نیرو رسیده است. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، بسته‌الحاقی بازی Destiny 2 با نام The Final Shape تا ژوئن ۲۰۲۴ تأخیر خورد و Marathon، بازی بعدی استودیو بانجی با تأخیر در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده