نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵

ریمیک بازی مکس پین وارد مرحله بعدی تولید شد

استودیوی رمدی به‌تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با پروژه‌های در حال ساخت خود به اشتراک گذاشته است.

پس از انتشار بازی Alan Wake 2، استودیوی فنلاندی رمدی اکنون پرکارتر از هر زمانی است و روی چهار پروژه مختلف کار می‌کند. حالا این توسعه‌دهنده در یادداشتی اطلاعات جدیدی از وضعیت این پروژه‌های در دست ساخت مثل ریمیک Max Payne و Control 2 در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده است.

طبق این یادداشت، بازی Control 2 در حال حاضر در مرحله اثبات مفهوم قرار دارد، استودیو برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای این دنباله دارد و در مجموع پیشرفت خوبی در طراحی و ساخت آن حاصل شده است. فعلا تولید این پروژه برای مدتی در همین مرحله قرار خواهد داشت و به مرور تمرکز بیشتری روی آن گذاشته خواهد شد.

در مورد ریمیک نسخه اول و دوم Max Payne نیز رمدی نوشت که این پروژه آماده شروع تولید شده است. تیم آن‌ها اکنون مراحل طراحی بازی را پشت سر گذاشته و به‌طور منظم روی آن کار می‌کند. رمدی به موفقیت این اثر که با همکاری راک‌استار گیمز ساخته می‌شود، امید زیادی دارد.

منطقه Ashtray Maze در بازی Control

در پایان نیز شاهد اطلاعاتی از دو پروژه Condor و Codename Vanguard بودیم که کمتر راجع به آن‌ها صحبت شده است. بازی Condor یک اثر چندنفره کوآپ از دنیای کنترل خواهد بود که در حال حاضر از مرحله اثبات مفهوم گذر کرده و به مرحله آمادگی تولید رسیده است. رمدی در این مدت بینش‌های ارزشمندی در مورد توسعه بازی‌های سرویس‌محور به‌دست آورده و اکنون در موقعیت بهتری برای ایجاد بازی‌های درگیر کننده است.

همچنین بازی Codename Vanguard نیز تا پایان سال میلادی جاری از مرحله اثبات مفهوم عبور خواهد کرد و مراحل بعدی توسعه آن با همکاری شرکت ناشر تعریف خواهد شد. در حال حاضر این اثر مرموزترین پروژه در دست ساخت رمدی است که اطلاعات کمی در رابطه با آن وجود دارد.

بازی Alan Wake 2، جدیدترین بازی رمدی است که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده